• Ad
  • מיני קלאבמן קונספט 2014

    מיני קלאבמן חדשה לקראת סוף השנה בישראל

    יבואנית מיני מתכננת להשיק את מיני קלאבמן החדשה לקראת סוף 2015. היא תתברג בין מיני 5 דלתות לקאנטרימן ומחיר צפוי להיות בהתאם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דלק מוטורס מתכננת להרחיב את היצע דגמי מיני בישראל ולהשיק את קלאבמן החדשה לקראת סוף השנה. המכונית אמנם טרם נחשפה רשמית, אבל קדימון של המכונית הוצג בתערוכת ז'נבה 2014 ובתחילת החודש הוצגה גרסת קונספט נוספת עבור העולם הווירטואלי – שחקני 'גראן טוריסימו 6', משחק המירוץ הפופולרי.

    הדור הראשון של מיני קלאבמן בגלגולו החדש לא נחל הצלחה בעיקר בגלל מראה מעט קשה לעיכול וסידור מקורי ולא ממש מוצלח של דלת צד קטנה מימין. הקלאבמן הייתה אמורה להיות סוג של גרסת סטיישן למכונית הרטרו האופנתית, אבל המראה המוזר והרבוע, והשיפור הקטן בפרקטיות גרמו למכונית לפספס את המטרה.

    בז'נבה 2014 הציגה היצרנית גרסת תצוגה של קלאבמן עם הכרזה על “פילוסופיית מותג חדשה”. מה זה אומר? שהיצרנית שעשתה ועדיין עושה קריירה בעולם הסופרמיני, נכנסה לנישה נוספת – משפחתיות. לא עוד סופרמיני סטיישן, אלא משפחתית קומפקטית.

    ממדיה של קלאבמן קונספט גדולים משמעותית מבעבר, ואף גדולים מדגם הפנאי של המותג, קאנטרימן. אורכה 426 ס"מ (26 יותר מהדור הקודם ו-16 יותר מהקאנטרימן), רוחבה 184 ס"מ (17 ו-5 ס"מ יותר בהתאמה) וגובהה 145 ס"מ (11 פחות מהקאנטרימן).

    https://www.youtube.com/watch?v=tYyjj_7osdo

    בגרסת קאנטרימן במשחק המירוץ 'גראן טוריסמו 6' מוצעת המכונית עם 300 כ"ס והנעה כפולה. בעולם האמיתי נמצא מנועים שפויים יותר הכוללים את ההיצע המוכר של מיני כיום, כנראה מבנזין אטמוספרי 1.5 ליטר (136 כ"ס) ועד טורבו-בנזין 2.0 ליטר (189 כ"ס). בנוסף גם יוצעו מנועי טורבו-דיזל שאינם רלוונטיים אלינו.

    יצורה של קאנטרימן הקודמת הופסק במהלך 2014, כאשר הדור השני צפוי להיחשף בקרוב ולהיכנס לייצור עוד השנה. גם למכונית החדשה יהיו חמישה מושבים והיא תשמור על מבנה שש דלתות הייחודי: שתיים בכל צד ושתי דלתות מתפצלות מאחור.

    אלינו תגיע המכונית החדשה לקראת סוף שנה זו, תתברג בין מיני 5 דלתות לקאנטרימן (שבדורה הבא תהפוך גדולה וקרוסאוברית יותר) ומחיר יהיה בהתאם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.