• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עם המנוע החזק ביותר בייצור סדרתי בתולדות המותג מיני, ועיצוב חיצוני ופנימי מובחנים יותר מאלה של הגרסאות הרגילות, הדור השלישי של גרסת JCW של ההאצ'בק 3 דלתות משיב מלחמה לאאודי S1

    מיני חשפה הלילה את גרסת ג'ון קופר וורקס לדור השלישי של דגם ההאצ'בק 3 דלתות שלה, ועם 231 כ"ס זאת הגרסה החזקה ביותר בייצור סדרתי בתולדות המותג הבריטי. המכונית תוצג לראשונה בפני קהל בתערוכת דטרוייט הקרובה, בתחילת ינואר, ותגיע ארצה במחצית 2015.

    MINI John Cooper Works 2014 - 10

    בהודעה לעיתונות מפארים אנשי מיני את "השילוב בין תחושת המירוצים האותנטית לבין מאפייני הפרימיום", אבל מניסיון העבר אפשר להניח שאלה לא רק דיבורים, ובאמת מדובר במכונית תפורה היטב ומאד מהנה לנהיגה.

    במיני מדגישים גם שהדור השלישי של המכונית מאופיין בהבדלים ויזואליים משמעותיים יותר מבעבר בין הגרסאות הסדרתיות הרגילות לבין גרסת הסופר-ספורט שלהם, וכרגיל ההבדל המשמעותי ביותר, והחזק תרתי משמע, מותקן בחרטום.

    MINI John Cooper Works 2014 - 06

    את מנוע ה-1.6 ליטר של הדור השלישי החליף מנוע ה-2.0 ליטר מוגדש הטורבו ששייך לדור המנועים החדש של ב.מ.וו, אשר מספק 231 כ"ס (ב-5,200 סל"ד), כלומר 10% יותר מזה של המנוע הקודם.
    מה שחשוב יותר, כוחו של המנוע, המומנט, גדול כעת ב-23% (!) יחסית לקודם ועומד על כ-33 קג"מ (החל מ-1,250 סל"ד).

    MINI John Cooper Works 2014 - 03

    יחד עם זאת, על אף שימוש בחומרים מתקדמים ובניגוד למגמה המקובלת נותר משקל המכונית זהה לזה של הדגם הקודם.

    הבדלים חשובים אחרים בין גרסת JCW לבין הגרסאות הרגילות של הדור השלישי של ההאצ'בק נוגעים לעיצוב החיצוני והפנימי של המכונית, עם פנסי לד קדמיים שבתוכם מוטמעים מאותתים שקופים, קשתות גלגלים ושבכה קדמית שמעוצבות באופן מודגש וייחודי לדגם, מערכת פליטה שמסתיימת במפלט מעוצב באופן ייחודי, מושבי ספורט מוקפדים, שפע נגיעות עיצוביות ספורטיביות בתוך הקוקפיט – החל מגלגל ההגה והדוושות ועד לצבעי הדיפונים ומאפייני התפרים, וכמובן שפע סמלי JCW בכל מקום סביר.

    MINI John Cooper Works 2014 - 12

    ג'ון קופר וורקס תוצע עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 יחסי העברה, וכך היא מגיעה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.3 שניות, 0.2 פחות מן הדגם הקודם.

    במקביל מוצעת גם תיבה אוטומטית קונבנציונלית בעלת 6 הילוכים, ואיתה מגיעה המכונית ל-100 קמ"ש תוך 6.1 שניות, 0.6 שניה פחות מן הדור היוצא, תוך שהיא חוסכת כ-20% מתצרוכת הדלק וזיהום האוויר. בשתי הגרסאות מגיעה המכונית למהירות מרבית של 246 קמ"ש.

    במיני מספרים על מערכת בלמים חדשה שפותחה עם חברת ברמבו, ועל כל המערכות הרגילות למיני בכלל או לג'ון קופר וורקס כמו חישוקי 17 אינטש ייחודיים לדגם, היגוי מוגבר חשמלית שכוייל במיוחד, בקרת יציבות ניתנת לניתוק חלקי, בקרת משיכה, נעילת דיפרנציאל אלקטרונית (במקום נעילה מכאנית בעבר), ואופציה לבולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית.

    בניגוד לעבר, הפעם נאלצת מיני האצ'בק JCW להתאמץ יותר היות שמולה ניצבת אאודי S1 שמציבה לה תחרות לא קלה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    מיני חשפה את גרסת JCW של ההאצ'בק 3 דלתות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.