• Ad
  • מזראטי גיבלי סמל

    מזראטי ליוואנט אצלנו בקיץ הבא

    רכב הפנאי החדש של מזראטי יגיע אלינו בקיץ הבא עם מנועי בנזין ודיזל. המחיר צפוי להיות יקר ב-5% מפורשה קאיין
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    באוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי, מאוד מרוצים מקצב מכירות שני המותגים השנה, ובאותה נשימה שמחים לומר ששנת 2015 תהיה נמרצת עוד יותר. הסיבה העיקרית היא הגעת קרוסאובר חדש וראשון למזראטי.

    בהשקת פרארי קליפורניה T סיפר יואב הורביץ', יו"ר אוטו איטליה, שלמרות ההאטה באוגוסט בשל מבצע ‘צוק איתן’, הם ירשמו השנה שיא מכירות חדש. הורביץ' ציין שבאגף פרארי נמכרו כ-10 דגמים, כשבדרך לקוח ישראלי גם הזמין 'לה-פרארי' אחת. בשנה הבאה הוא מצפה למכור כ-15 מדגמי המותג כולל חמישה מדגמי קליפורניה T החדשה – המכונית הזולה ביותר בהיצע היצרנית ממרנלו (1.85 מיליון שקלים).

    באגף מזראטי הם מכרו כ-60 מכוניות ולמרות כניסת מתחרה חדשה לשוק הספורט-יוקרה, אסטון מרטין, הורביץ' מעריך שיוכל למכור כ-100 מדגמי מזראטי – בעיקר בשל הגעת רכב הפנאי החדש של היצרנית: 'ליוואנט' (Levante).

    תקוות גדולות מונחות לגלגליו של רכב הפנאי החדש שהוצג לראשונה כקונספט בשם קובנג (Kubang) לפני 11 שנים (2003). כבר אז הודיעה מזראטי על רצונה להציג מתחרה ראוי לדגמי הפנאי היוקרתיים שבראשם פורשה קאיין. אז נראו הקאיין של פורשה (שהוצג באותה תקופה) והתשובה של מזראטי כחילול הקודש. הרי לא יעלה על הדעת שיצרניות ספורט ויוקרה שכאלה יציגו דגם שאינו רכב ספורט טהור או ספורט-סדאן.

    אבל צריך להתפרנס ממשהו וגרף מכירות הקאיין שנסק לא הותיר מקום לספק – פורשה עלתה על רעיון גאוני: במקום להתמקד רק במכוניות ספורט, כדי לייצר גם קרוסאוברים מוגבהים במעט שיוכלו להתמודד בשווקים מתפתחים בהם תשתיות הכבישים גרועות. כמובן שגם אופנת ה-SUV שהמשיכה ועדיין ממשיכה לצבור תאוצה, עוזרת לכך, והקאיין הפך להיות הדגם הנמכר ביותר של פורשה.

    בתערוכת דטרויט 2012 הציגה מזראטי גלגלו נוסף לקונספט קובנג. הפעם היה זה אחרי שפיאט בלעה את קונצרן קרייזלר. הקונספט החדש התבסס על מכלולי ג'יפ גרנד צ'רוקי שבעצמו מבוסס על מרצדס M קלאס (זכר לשיתוף פעולה אחר בין מרצדס לקרייזלר). אבל מאז גרסת הייצור נדחתה שוב ושוב ובמזראטי החליטו לוותר על פלטפורמת ההנעה הכפולה של ג'יפ ולהתבסס על פלטפורמה אחרת – של גיבלי הסאלונית (ששיווקה בארץ החל לאחרונה).

    המכונית החדשה, 'ליוואנט', טרם נחשפה אך הרשת מלאה בתמונות ריגול ואחרות. היא תוצג בשנה הבאה כנראה בתערוכת דטרויט (בינואר 2015) היות והשוק האמריקני הוא הגדול ביותר עבור מותג היוקרה האיטלקי.

    אלינו יגיע ה-SUV החדש בקיץ 2015 עם מנועי בנזין ודיזל המשרתים בין היתר את גיבלי: V6 טורבו-בנזין בנפח של 3.0 ליטר בשני הספקים (330 ו-410 כ"ס) ו-V6 טורבו-דיזל בנפח דומה שמוצע בשלושה הספקים (250, 275 ו-340 כ"ס).

    לדברי אנשי אוטו איטליה, המדיניות של מזראטי היא להיות 5% יותר מפורשה ולהערכתם זה יהיה פער המחיר בין דגם הליוואנט לקאיין. כלומר 570,000 שקלים וצפונה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.