• Ad
  • מאזדה CX-3 יגיע לישראל רק ברבעון שלישי

    מועד תחילת השיווק של מאזדה CX-3 - נדחה לסוף השנה בין היתר בגלל רצון היצרנית להתחזק באירופה. שם ישווק הדגם עם מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטר, אצלנו הוא ישווק עם בנזין בנפח 2.0 ליטר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דלק מוטורס כבר כמהים להיכנס לשוק התוסס של קרוסאוברים קטנים כדוגמת ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ואחרים, אבל מסתבר שהם נאלצים לדחות במעט את תוכניותיהם. מאזדה CX-3 היה אמור להתגלגל בישראל בימים אלה – סוף מרץ תחילת אפריל ומיד אחרי נחיתת מאזדה 2 החדשה שבעצמה מתעכבת. אבל שינויי המיקוד של היצרנית שיבשו ליבואנית את התוכניות והמכונית תגיע רק לקראת סוף שנת 2015.

    תוכניות יבואנית מאזדה ל-2015

    מאזדה שמבקשת למצוא את מקומה בעולם הרכב, הגיעה למסקנה שלא תוכל להביס את טויוטה במכירות ועל כן עדיף לה להפוך להיות יצרנית נישה. המשמעות היא מכוניות מעוצבות יותר, טכנולוגיות יותר ובעיקר יקרות יותר. ביפן למשל בה כבר משווקת CX-3 החדשה היא נמכרת ב-2.376 מיליון ין שהם כ-20,000 דולר וכ-5% יותר ממחירה של ניסאן ג'וק.

    עבור היבואנית זו מכה קשה שכן כעת יהיה לה קשה יותר להתחרות על ליבו של הצרכן הישראלי. אם לא די בכך מאזדה מתכננת להתברג עמוק יותר באירופה ודוגמה לכך היא העובדה ש-CX-3 החדשה – המכונית הראשונה של מאזדה בסגמנט חדש – הוצגה ומשווקת תחילה עם מנוע דיזל (1.5 ליטר). העובדה שהשוק האירופאי מתאושש והיורו בשפל, נראה שרק מחזקים את החלטת היצרנית על העיתוי הנכון לכניסה מאסיבית יותר לשוק האירופאי.

    אבל בדלק מוטורס נחושים לראות את חצי הכוס המלאה ואומרים שבמצבה של מאזדה כעת יהיה להם קשה יותר להשיג מלאי תואם את דרישותיהם ועדיף מועד שיווק רחוק יותר בו יהיה קל יותר להצטייד.

    מאזדה CX-3 תגיע אלינו לקראת סוף השנה ובמפרט שהוצג הדגם עם חשיפתו בתערוכת לוס אנג'לס האחרונה: בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר בשילוב תיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.