• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית האופנועים הספרדית רייחו (Rieju) שנחתה בישראל בשנה שעברה מוכרת לנו בעיקר בזכות אופנועי האנדורו שלה, אשר בדור האחרון שלהם עושים שימוש בפלטפורמה של דגמי גאס גאס לפני שזו עברה להיות חלק בקבוצת ק.ט.מ. אלא שהמותג השאפתן לא מסתפק בכך. אל ליין הדגמים של החברה הכולל גם אופנועי כביש צנועים בנפחי 50 ו-125 סמ"ק מצטרף בימים אלו גם קטנוע חשמלי עירוני חדש.

    למעשה זהו לא הכלי החשמלי הראשון בהיצע של ריחו, ומאז 2021 היא מציעה כלי שהוא ספק טוסטוס ספק קטנוע נטול פלסטיקה בשם NUUK. אלא שהפעם כדי לפנות לקהל עירוני רחב יותר מדובר בקטנוע בעל מראה ומבנה מקובל ולא גימיק עיצובי.



    הקטנוע החדש נקרא פשוט E City והוא מציע עיצוב מודרני ותכליתי אבל לא יוצא דופן עם חזית בעלת קווים זוויתיים ותאורת LED מלאה, כשהוא בעל רצפה שטוחה וחישוקי 12 אינטש. כמקובל בקטנועים חשמליים מסוגו המנוע החשמלי יושב בצמוד לגלגל האחורי כאשר הסוללות ממוקמות מתחת למושב וניתנות לשליפה כדי לטעון אותן בבית. מכלולי השלדה מנסים להיות קצת יותר אטרקטיביים מיתר הקטנועים החשמליים הפשוטים כאשר מאחור ישנה זרוע אחורית מאלומיניום הנתמכת על ידי צמד בולי גז.

    רייחו תציע את E City בשתי גרסאות האמורות לספק ביצועים התואמים לקטנועי 50 ו-125 סמ"ק. לגרסה הבסיסית מנוע בהספק של 1.9 קילוואט (2.5 כ"ס) ומהירות מרבית המוגבלת ל-45 ק"מ, מה שמאפשר לו להתאים לתקינת L1 המקילה באירופה. הסוללה בגרסה זו היא בהספק של 1,560 וואט האמורה להספיק לרכיבה של 70 ק"מ.

    לגרסה הבכירה יש כבר מנוע מתוצרת בוש בהספק של 3 קילוואט (4 כ"ס) אך עם מומנט של כמעט 15 קג"מ! המהירות המרבית מוגבלת ל-70 קמ"ש ושתי סוללות ליתיום יון בהספק כולל של 2100 וואט אמורות להיב טווח מרבי של 160 ק"מ במצב רכיבה Eco החסכוני מבין שלושת מצבי הרכיבה שמציע הקטנוע לבחירת הרוכב. משקל הקטנוע עומד אגב על 90 ק"ג קלילים ללא סוללות, כאשר כל מארז סוללה שוקל כ-12 ק"ג.



    מחירו של רייחו E City מתחיל ב-3300 יורו עבור הגרסה הבסיסית, כמה מאות יורו יותר מאשר קטנוע 50 סמ"ק בסיסי לפני סובסידיות ממשלתיות. מחיר הגרסה החזקה עם צמד סוללות כבר מטפס ל-5,500 יורו לא נמוכים שהם כ-19 אלף ש"ח. נכון לעתה לא יודע אם בכוונתה של חברת HM מוטורס יבואנית רייחו בישראל לשווק כאן את ה-E City  החדש.

    The post לא רק אנדורו: רייחו מציגה קטנוע חשמלי חדש first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    לא רק אנדורו: רייחו מציגה קטנוע חשמלי חדש

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.