• Ad
  • אקומושן, EcoMotion

    כנס אקומושן השני יוצא לדרך

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עמותת אקומושן (EcoMotion) נערכת לקראת הכנס השני שיערך ב-22-23 במאי במרכז הימי שבקיסריה. מטרת הכנס היא להעניק כר ליזמים המחפשים שותפים או להחליף רעיון עם אנשים נוספים. נושא הכנס הוא "תחבורה חכמה".

    בכנס יערכו הרצאות ויוצגו פרויקטים בשלבי פיתוח שונים במגוון תחומים כגון התייעלות אנרגטית, מערכות הנעה עצמאית, מערכות ניווט חכמות, מערכות אבטחה, מערכות בטיחות, תחבורה ציבורית ועוד. בין המשתתפים נמצא חברות ישראליות ובינלאומיות שביניהן: GM, יונדאי, טאטא, בוש, אלביט, צ'מפיון מוטורס, LG, תעשייה אווירית, פינרג'י ועוד.

    יזם, ממציא או בעל רעיון בתחום התחבורה החכמה שמבקש למצוא שותפים או להחליף חזון ודעות עם משתתפים נוספים, מוזמן לאירוע ויכול להירשם באמצעות אתר האינטרנט של עמותת אקומושן. בין האנשים שימצא באירוע נציין את איש העסקים מאיר ארנון, פרופ' אריה צבן (ראש מרכז ננו-טכנולוגיה בבר אילן), אייל רוזנר (יו"ר התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים), יואב שלוש (שותף בקרן ההון סיכון אביב ונצ'רס) ונציגים נוספים ממשרד התחבורה, חוץ, כלכלה וחברות עסקיות נוספות.

    אקומושן הוקמה במטרה לעודד פעילות יזמית רחבה בתחום התחבורה החכמה ולמצב את ישראל כסביבת פיתוח וניסוי אטרקטיבית בתחום. בשנה שעבר ערכה כנס ראשון ומאז היא מנסה להשתרש לתודעת הציבור. בתחילת שנה זו ערכה כנס סייבר ראשון בתחום התחבורה בו הודגם כמה קל לפרוץ ולהשתלט על רכב מרחוק, ובתערוכת אוטומוטור (בחול המועד פסח) הציגה מספר פיתוחים ישראלים כמו קטנוע חשמלי ישראלי, רכב ניידות אישית ומערכת המחברת את הסלולר למערכות מולטימדיה במכוניות. לפני כחודש הודיעה העמותה על תחרות סטודנטים למציאת פתרונות לצמצום השימוש בנפט לתחבורה והציעה מענקים כספיים לשלושת הרעיונות הטובים ביותר. עשרת הפתרונות הטובים ביותר יוצגו בכנס אקומושן הקרוב ומתוכם יבחרו הזוכים.

    האירוע יערך ב-22 במאי בין השעות 9:00 ל-24:00 בלילה וב-23 במאי בין 9:00 ל-12:00. פרטים נוספים באתר העמותה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.