• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רוצה להוביל מטען אבל העיר צפופה לך? החניה ליד דוכן הסנדוויצ'ים מעולם לא הייתה קלה כל כך עד שהמציאו את קאדי 'מיני-מאקסי'

    חטיבת כלי הרכב המסחריים של פולקסוואגן חושפת היום (ד') את נושאת המטענים העירונית האולטימטיבית: מכונית מסחרית מקוצרת, על בסיס ה'קאדי', בגודל אידאלי לתנועה וחניה בעיר.

    בהודעתה לעיתונות מסבירה פולקסוואגן שעל-אף שבכלי רכב מסחריים "הגודל כן קובע", ותמיד עדיף לשאוף לכמה שיותר מרחב למטען, הרי שהאורך הוא תכונה מגבילה כאשר נכנסים למקומות צפופים.
    הפיתוח האחרון של החברה, אשר מוצג היום אבל כנראה שלא יופיע גם מחר, הוא טנדרון 'קאדי' מקוצר, באורך של 2.4 מטרים בלבד, שמושק תחת השם 'מאקסי-מיני' (או 'מיני-מאקסי').

    כזכור, קאדי חדש הושק בתערוכת ז'נבה האחרונה, בתחילת מרץ, אבל בפולקסוואגן נטלו את הדגם היוצא, קיצצו אותו כמעט למחצית מאורכו המקורי, ושתלו בו מנוע מסוג 'ואנקל', פרי פיתוח משותף עם חברת מאזדה היפנית.

    "התוספת האחרונה למגוון דגמי ה'קאדי'", מסביר ד"ר הלמוט בלוף, ראש מחלקת הפיתוח בחטיבת המסחריות, "מיועדת במיוחד עבור מי שזקוק לכלי רכב עירוני קומפקטי וזריז, ועבור ארגונים שמבקשים ליהנות מן האמינות יוצאת הדופן של המנועים ותיבות ההילוכים של פולקסוואגן מבלי להסתבך עם הפיקוח העירוני".

    במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל חשיפת המתיחה אמר בלוף: "השאלה היא לא איזה גודל יש לך אלא מה אתה יכול לעשות איתו. ומה תוכל לעשות איתו? תוכל לשאת ארגז כלים בגודל מלא, או ארוחה חמה לכל החברים במשרד".

    בזכות אורכו הקצר אפשר להחנות את קאדי 'מיני-מקסי' בזווית ישרה לשפת המדרכה, כמו שמחנים מכונית מתוצרת סמארט, ורדיוס הסיבוב שלו קטן במיוחד כך שכושר התמרון שלו ממש דמיוני.

    בפולקסוואגן הגו מבצע מכירות יוצא דופן שמוצע למשך יום אחד בלבד: כל מי שרוכש קאדי בגודל מלא יקבל בתא המטען שלו קאדי מיני-מאקסי. כאמור, מבצע זה יימשך רק היום, ה-1 באפריל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כיווץ במקום מתיחה: פולקסוואגן מציגה קאדי מקוצר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.