• Ad
  • לימאהה יש היסטוריה ארוכה של אספקת מנועים ליצרניות רכב גדולות ומוכרות, וכעת היא משכפלת אותו לעידן הרכב החשמלי. קבלו סדרת מנועים שמספקת בין 35 ל-350 קילוואט ומתאימה לכל סוגי כלי הרכב. גם אתם יכולים לקנות מנוע חשמלי חזק מימאהה.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשנה שעברה דיווחנו כאן על התוכניות של ימאהה בתחום פיתוח מנועים לרכב חשמלי, והנה הדברים קורמים עור וגידים: אתמול, בהודעה רשמית של יאמהה, חשפה יצרנית האופנועים היפנית השנייה בגודלה פרטים רשמיים אודות מנוע חזק במיוחד שהיא מתכוונת להציע לכל מי שמתכוון לבנות מכוניות חשמליות חזקות ומהירות.

     

    בתצורה הבסיסית שלו, כשהוא פועל במתח של 800 וולט, יספק המנוע החשמלי החדש של ימאהה 496 כוחות סוס (350 קילוואט), מה שאומר שבסבירות רבה אפשר יהיה להפיק ממנו גם הרבה יותר מ-500 כוחות סוס עם התערבות מינימלית באלקטרוניקה. אם לא די בכך, בעידן החשמלי שאליו כולנו דוהרים במהירות אפשר להשתמש בקלות ביותר ממנוע אחד בכל כלי רכב, ולכן לא נופתע לגלות מכוניות-על חשמליות עם 1,000 כוחות סוס מן האורווה של ימאהה, כשהמגבלה היחידה, כרגיל, תהיה תכולת האנרגיה בסוללה.

    היתרון של המנוע החשמלי של ימאהה, לדברי החברה, הוא הממדים הקומפקטיים במיוחד שלו אשר נובעים מאריזה ייחודית של המערכות המכאניות והחשמליות בתוך יחידה אחת. וזה לא הכל: ימאהה עובדת באופן נמרץ על פיתוח משפחה שלמה של מנועים חשמליים, חלקם עם הספקים צנועים של כ-50 כוחות סוס (ובאופן כללי בין 35 ל-200 קילוואט), ואלה מיועדים למגוון רחב של כלי רכב וניידות שונים – החל מקטנועים ואופנועים חשמליים, דרך כלי רכב ייעודיים למשימות תפעוליות, עבור במכוניות נוסעים קונבנציונליות וכלה במכוניות-על, כאמור.

     

    ככל הידוע, מספר יצרניות רכב שטרם פיתחו מנועים חשמליים בעצמן, או עם ספקיות משנה שאיתן הן נוהגות לעבוד, נקשרו כבר עם ימאהה לחוזי אספקת מנועים.

    לימאהה יש היסטוריה ארוכה של תכנון ו/און בנייה של מנועים עבור יצרניות רכב אחרות, החל מטויוטה היפנית וחטיבת היוקרה שלה, לקסוס, דרך פורד האמריקנית, וולוו – עוד בעידן שבו הייתה חברה שבדית עצמאית, ועד ליצרניות של מכוניות ספורט כמו לוטוס הבריטית. כל זה היה בעידן מנועי הבנזין, וכפי שאנחנו רואים כעת – ממשיך גם לעידן החשמלי.

     

    ימאהה מתכוונת להציג את המנוע החשמלי החדש, והחזק, שלה בתערוכת הנדסת רכב שתיערך בעיר היפנית יוקוהמה החל ב-26 במאי, ולאחר מכן היא תציע את סדרת המנעים שלה לכל דורש. במילים פשוטות: כל חברה שמפתחת רכב חשמלי תוכל לקנות מיאמהה את המנועים להם היא זקוקה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.