• Ad
  • יודע לעצב? פולקסוואגן רוצה את הרעיון הדיגיטלי שלך

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סטודנטים לעיצוב מכל העולם מוזמנים לעצב דמות ארבע-גלגלית למשחק מחשב. אם יזכו בתחרות יקבלו תקופת התמחות בפולקסוואגן בגרמניה

    אחרי שתוכניות הראליטי כבר גילו את הזמר הבא, השף הבא ואפילו את איש היזמות הבא, פולקסוואגן מחפשת את מעצב הרכב הבא, ובעיקר את הרעיון החדשני שלו למכונית דיגיטלית מגניבה.

    שלושה סטודנטים מוכשרים ובעלי רעיונות מעניינים בתחום העיצוב יוכלו לזכות בתקופת התמחות בת חצי שנה במחלקת העיצוב של פולקסוואגן בוולפסבורג, גרמניה, אם יזכו בתחרות העיצוב הבינלאומית החדשה שהחברה השיקה השבוע.

    תחרויות עיצוב רכב אינן דבר חדש, פולקסוואגן עצמה קיימה אחת כזאת כבר בשנת 2011 תחת הכותרת "הפולקסווגן החשמלית הראשונה עבור המדינה שלי!", אלא שאז היא הוגבלה לסטודנטים מרוסיה, הודו וסין. כעת, כשהיא שואפת לעקוף את טויוטה ולהיהפך ליצרנית הרכב הגדולה ביותר בעולם, פולקסוואגן מרחיבה את ההצעה שלה ויצרה מסגרת חדשה ופתוחה לסטודנטים מכל רחבי העולם.

    כדי לזכות בתחרות, וברוח העידן הדיגיטלי, לא די לשרבט ציור, מיוחד ככל שיהיה, על דף נייר, וגם לא צריך לחשוב על מכונית מברזל ואלומיניום שתשעט על אספלט. הרעיון צריך להיות מומחז כקונספט של "מכונית משחק-מחשב מלהיבה" ובמקביל לו נדרש גם תסריט לאותו משחק מחשב.
    בפולקסוואגן מחפשים כשרונות עיצוב צעירים מקרב סטודנטים מתחומי עיצוב הפנים והחוץ, עיצוב ממשקים, עיצוב גרפי, ועיצוב צבע ועיטור/קישוט (Trim). היצירה שלהם חייבת לשקף במידה מסוימת את "האופי של פולקסוואגן".

    מידע מפורט יותר אודות התחרות אפשר למצוא באתר הייעודי volkswagen-design-contest.com

    המועד האחרון להגשת העיצוב והתסריט הוא 15 באוגוסט השנה, כלומר כשלושה וחצי חודשים מהיום, וצוות השיפוט שיעריך את הרעיונות מורכב מאנשי צוות העיצוב של החברה בראשות קלאוס בישוף, ראש מחלקת העיצוב של פולקסווגן. שמות הזוכים יוכרזו ב-30 בספטמבר השנה, ויהיה נפלא אם לפחות אחד מהם יהיה ישראלי…

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.