• Ad
  • חברת אורכיד מוטורס משלימה בימים אלה את רכישת חלק מהאופרציה של היבואנית היוצאת, חנכה אולם תצוגה ומכפילה את שטח המוסך – וכנראה שגם את המכירות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    גיא מיוחס ופטריק לוש, שבבעלותם שתי סוכנויות הפצה של פורשה בשוויץ וסוכנות יבוא של פורשה לבולגריה, חנכו היום (ד') את אולם התצוגה החדש של פורשה בהרצליה פיתוח, והשיקו את סוכנות היבוא שלהם לישראל.

     

    אולם תצוגה פורשה בהרצליה - 002

     

    חברת 'אורכיד ספורטס קארס ישראל' נטלה בשנה שעברה את זיכיון היבוא של פורשה אשר נמצא ב-20 השנים האחרונות בידי קבוצת 'מכשירי תנועה', ולזכותו של גיא מיוחס, היבואן החדש, צריך לומר שהוא פתח את דבריו בג'נטלמניות לא אופיינית לישראלים כאשר הודה לאברהם הר שלום ולצבי נטע "אשר הפגינו כבר לפני 20 שנים ראייה ארוכת טווח, הביאו וטיפחו את המותג פורשה בישראל".

    חברת אורכיד קלטה שישה עובדים מן המערך של היבואנית הקודמת, ובראשם את מנהל המותג ומי שכל כך מזוהה איתו – שי דואני, אשר משמש כעת כמנכ"ל החברה בישראל.

    אולם התצוגה החדש, בגודל 733 מ"ר, ממוקם בצמוד לאולם התצוגה החדש של מרצדס בהרצליה פיתוח ולא רחוק ממספר אולמות חדשים אחרים של מותגי פרימיום חשובים, בהם לקסוס ואאודי – וזהו בין אולמות התצוגה הראשונים של פורשה בעולם שעוצב בהתאם לזהות המותגית החדשה של החברה.

    מעניין לציין שאקט הפתיחה של השקת פורשה מחדש בישראל דומה מאד להשקתו מחדש של המותג ב.מ.וו. לאחר העברת זיכיון היבוא לידי דלק מוטורס: בשני המקרים סבלו המותגים קודם לכן מרמת השקעה נמוכה באופן יחסי למתחרים שלהם בישראל, ומתחרות עזה ביבוא אישי, וגם במקרה של פורשה הצעד הראשון הוא הצגת מחירי מחירון נמוכים ב-10-20% ממחירי המחירון הקודמים, והשקעה גדולה בתשתיות.

    פורשה צועדת אמנם על קרקע בטוחה בפעילות חשובה נוספת שלה, אבל לזכותה צריך לומר שבשונה ממותגים אחרים היא מכריזה על תחילת הפעילות הזאת כבר ביום ההשקה מחדש: החברה תבצע בעצמה את הטרייד-אין עבור הלקוחות (ולא באמצעות קבלני משנה), והיא גם תטפל באופן ייחודי במכוניות משומשות מתוצרת פורשה.

    כמעט שליש מן האולם בהרצליה מיועד להיות שטח תצוגה למכוניות פורשה משומשות אשר תעבורנה השבחה לפי תנאי היצרן, ואשר תימכרנה כמו מכוניות חדשות, עם אחריות יבואן למשך שנה.

    שי דואני, מנכ"ל אורכיד, אמר שהחברה השקיעה 6 מיליון ₪ בהקמת האולם החדש, גייסה 22 עובדים לשלב ההקמה, ומסיימת בימים אלה את הכפלת שטח המוסך המרכזי של החברה על ציר ז'בוטינסקי בפתח-תקוה, על חשבון שטח ששימש עד כה כאולם התצוגה המרכזי של היבואנית הקודמת.

    גיא מיוחס אמר ל-TheCar ששיטת העבודה הייחודית לסוכנויות שבבעלותו היא "גיוס עודף עובדים ולאו דווקא כאלה ש"מייצרים כסף", אלא כאלה שמייצרים ללקוחות חוויית שירות טובה".

    החברה של מיוחס ושל לוש באירופה מעסיקה כיום 150 עובדים ומוכרת יותר מאלף מכוניות חדשות של פורשה בכל שנה. בנוסף, החברה מקימה בימים אלה מרכז רסטורציה חדיש בעיר ז'נבה, אשר יעמוד בפני עצמו ויבצע שיפוץ יסודי ומקורי של מכוניטות פורשה עבור אספנים.
    לדבריו, בסוכנות ממוצעת שלו באירופה מועסקים 60 עובדים, והוא מקווה להגיע למספר כזה גם בישראל, לפני – ולא אחרי – שקצב המכירות יעלה.

    שי דואני אמר שהיבואנית מתכננת להכפיל את סך המסירות של המותג במהלך 2016 ולסיים את השנה עם כ-100 מסירות, ושהוא מאמין שפורשה תמסור כ-150 מכוניות במהלך שנת 2017.

     

    דגמי פורשה 2016

     

    אורכיד כבר העמידה באולם שלה את 911 החדשה, בעלת (בין השאר) מנועי הטורבו-בנזין החדשים בנפח 3.0 ליטר והיגוי לארבעה גלגלים, ובמהלך חודש מאי הקרוב מתכוונת להשיק בארץ את 718 בוקסטר החדשה עם מנועי טורבו-בנזין בנפחי 2.0 ו-2.5 ליטר. בהמשך השנה תגיע גם 'מקאן 2.0' ו'מקאן GTS', ולקראת סוף השנה יושקו אצלנו פאנאמרה וקאימן החדשות.

    דואני הבטיח שהחברה תעמיד לרשות לקוחותיה, וכן לנסיעות מבחן לסיקור עיתונאי, מכוניות הדגמה כמעט מכל דגמי החברה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יבואנית חדשה לפורשה ומחירון נמוך בעד 20%

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.