• Ad
  • טסלה בחידוש נוסף: מקימה דרייב-אין-דיינר-צ'ארג'ר בסנטה מוניקה

    טסלה בחידוש נוסף: מקימה דרייב-אין-דיינר-צ'ארג'ר בסנטה מוניקה

    טסלה מקימה את מתחם המזון המהיר הראשון בעולם שנועד לנצל היטב את זמן הטעינה המהירה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    איך הופכים חיסרון ליתרון ומגבלה להזדמנות עסקית? תשאלו את טסלה. יצרנית המכוניות החשמליות פורצת הדרך מקימה בימים אלה מתחם חדש שישלב בין אוכל-מהיר, קולנוע-מהיר וטעינה מהירה, ויסייע לנהגים להתגבר על תחושת בזבוז הזמן שכרוכה בחצי שעת טעינה.

     

     

    אז אילון מאסק אולי לא ירכוש בסופו של דבר את 'טוויטר', אבל מבחינת טסלה עדיין מדובר בערוץ תקשורת רשמי. מציוץ שצייצו אנשי החברה הלילה עולה שהחברה שוקדת על הקמת מתחם טעינה ייעודי וראשון מסוגו אשר נבנה מראש סביב קומפלקס של עמדות טעינה מהירות ולא להיפך. זאת בשונה מכל המיזמים המוכרים לנו שבהם מוקמות עמדות טעינה בקניונים או במקומות שבהם ממילא פועלים עסקים שונים, כולל עסקי מזון או תחנות תדלוק.
    במתחם החדש אפשר יהיה לבצע במקביל לפחות 4 פעולות: לטעון את המכונית, להתפנות, למלא את הקיבות של הנהג ושל נוסעיו, ולצפות בסרטים קצרים.

    הרעיון המקורי הושמע על-ידי מאסק כבר בשנת 2018 ומאז כבר דובר על לפחות מיקום משוער אחד למיזם, אבל בציוץ האחרון נחשפה הכתובת שבו יוקם המתחם הראשון ופורסמו איורים ופרטים אדריכליים שממחישים כיצד הוא ייראה. אף מילה, בינתיים, אודות סוג המזון שיוגש, טיב המזון או המיתוג שלו, אך התיאור הכללי הוא של "דיינר", כלומר שאפשר לצפות למזון מהיר מסוג לא מחייב.

     

    טסלה דרייב-אין-דיינר-צ'ארג'ר בסנטה מוניקה

     

     

    המתחם הראשון יוקם בשדרות סנטה מוניקה 7001 בהוליווד, על אחד הרחובות הראשיים בעיר ולאורך כביש 66 ההיסטורי. טסלה הגישה בקשה לאפשר למתחם לפעול לאורך 24 שעות ביממה אולם לפי נוסח הבקשה נראה שיוגש בו מזון, ויוקרנו סרטים, רק בשעות העבודה המקובלות בשכונה, כלומר משעה 0700 בבוקר ועד 2300 בלילה, בהתאם לחוקי העזר העירוניים.

    עיקר העיקרים הוא תשתית ל-34 עמדות טעינה, מהן 29 עמדות מהירות וחמש עמדות ברמה 2, וזה אומר שבעלי טסלה יוכלו להגיע למקום, להתחבר למטען, ולבחור אם לצפות בסרטים קצרים שיוקרנו על שני מסכי ענק או לגשת לקומה העליונה – מעין גג פתוח שגם ממנו אפשר יהיה לצפות בסרטים – ולסעוד במקום.

    במרכז הקומה התחתונה, כך לפי התוכניות שפורסמו, ימוקם האזור הלוגיסטי ובו מטבח, ומחוצה לו בר עם מקומות ישיבה. בנוסף יהיו גם מספר שולחנות ישיבה במפלס זה. מי שיבחר לסעוד דווקא בתוך המכונית שלו בזמן שהיא נטענת יוכל לאסוף את ההזמנה שלו ולגשת אליה.

    בקומה העליונה יהיו מקומות ישיבה מתחת לכיפת השמים, גם שם יהיה בר וגם מספר שולחנות, וגם גולת הכותרת של המרכז: מיני-תיאטרון שבו אפשר לשבת ולצפות בסרטים קצרים באורך של כחצי שעה כל אחד. אלה יהיו שתי שורות של פינת ישיבה בסגנון תיאטרון, ומאחוריהן בר נוסף. מי שיישב באזור זה יוכל לצפות בסרטים וגם להשקיף על המכונית שלו בזמן שהיא נטענת במפלס התחתון.

    בעתיד קרוב שבו ינועו על הכבישים מיליוני מכוניות חשמליות אפשר כבר לדמיין יותר ויותר מתחמים מסוגים שונים שבנויים סביב תשתיות טעינה, ולא להיפך.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.