• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מחקרים לא מבוססים והמכירות הגבוהות של דגמי האדוונצ'ר מעידים על כך שאחוז ניכר מרוכבי ב.מ.וו אוהב לטייל למרחקים. יבואנית ב.מ.וו לישראל מכירה את נפש לקוחותיה ומזה עשר שנים ברציפות עורך עבורם אירוע רכיבה ממותג ואקסקלוסיבי. השנה התכנסו 500 כלים ולמעלה רוכבים ומשתתפים בבוקר יום שישי של סוף חודש אוקטובר רגע לפני פרוץ החורף בחניון רעים. צינת הבוקר עוטפה את  שלל רוכבי המותג הבווארי שהתכנסו על שלל הדגמים, אדוונצ'רים מכל הגדלים והסוגים, אופנועי תיור וספורט תיור, נייקדים ורטרו נייקדים. כולם בעלי אהבה אחת משותפת.

    עוד ב-TheDoo
    ב.מ.וו F900XR במבחן דרכים
    ברגוע ובאטרף: S1000XR באירוע הרכיבה השנתי של ב.מ.וו

    האירוע חולק לשתי קבוצות בהתאם לאופי הרוכבים והאופנועים. האחת רכבה עד ל'חאן ספינת המדבר' במסלול אדוונצ'ר ששילב כביש ושטח. הקבוצה אליה אנחנו הצטרפנו הייתה קבוצת הכביש. רכבנו מזרחה לכיוון יער יתיר ומשם דרומה אל החאן ולמרות מאות האופנועים שנפרסו על-פני כמה ק"מ של אספלט בכל רגע נתון, יש לציין לטובה ולשבח את התנהגות הרוכבים שהייתה סבלנית, רגועה ומכבדת. 

    ההובלה האחראית הייתה ארגון של מועדוני GS.IL ו-BMW motorcycle IL שמאגדים תחתיהם מאות רוכבים חובבי המותג. צוות המועדונים חיבר והוביל מסלול מעניין שסיפקו עניין ואתגר לרוכבים שרובם מורגלים בטיולים בהיקפים מצומצמים בהרבה. בחאן נפרש אוהל לבן רחב ידיים אל מול במה מסודרת היטב. לצד האוכל וחנות הציוד הוצג לראשונה בישראל אופנוע הספורט M1000RR בצביעה מיוחדת ולקינוח- הופעה של אברהם טל.



    בשנה שעברה בן הלוויה שלנו למסע היה S1000XR השרירי. השנה הגענו למסע על גבי R18 הענק והייחודי, עליו נרחיב בכתבת מבחן נפרדת, שהצליח למשוך תשומת לב ועניין לא רק מרוכבי ב.מ.וו במסע שעבורם הוא פנטזיה מוטורית כמוסה ששונה לחלוטין באופיה מבן הלוויה הנאמן שלהם.
    לקראת ערב עם שקיעה התפזרו מאות האופנוענים לדרכם, מי בקבוצות ומי באופן יחידני, כשהם כבר מחכים לרכיבה המשותפת בשנה הבאה.














     

    The post טיול הרכיבה המסורתי ללקוחות ב.מ.וו חוגג עשור first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טיול הרכיבה המסורתי ללקוחות ב.מ.וו חוגג עשור

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.