• Ad
  • במלאת 25 שנים לייצוג הרשמי של טויוטה בישראל משיקה יוניון מוטורס את מתיחת הפנים הראשונה של המכונית הנמכרת ביותר בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, השיקה היום (ה') את מתיחת הפנים הראשונה של הדור הנוכחי, האחד עשר, של קורולה.

     

    קורולה 2016 - 002

     

    מחירי הקורולה החדשה התייקרו בכ-1,000-2,000 ש"ח ביחס לדגם היוצא – 129,000 ש"ח לגרסת ציי רכב, סאן, ו-132,000 לגרסה המאובזרת, GLI.

    השקת המכונית תוזמנה לחגיגות מחצית היובל לייצוג הרשמי של טויוטה בישראל: יוניון מוטורס מכרה את הקורולה הראשונה בארץ (דור שביעי של קורולה) בנובמבר 1991, ואנשי היבואן טרחו ומצאו את אותה מכונית אצל הלקוח המקורי, שנותר "היד הראשונה" שלה.

    הקורולה הראשונה שנמכרה בישראל. צילום: רונן טופלברג
    הקורולה הראשונה שנמכרה בישראל. צילום: רונן טופלברג

    במהלך 25 השנים האחרונות מכרה טויוטה כ-400 אלף יחידות מדגמים שונים של טויוטה, ואלה הגיעו אלינו בין השאר מיפן, ארה"ב, בריטניה, צרפת, דרום אפריקה ותאילנד.

    השנה צפויה החברה לעבור את רף ה-30 אלף מכירות, ולשמר את מקומה השלישי בטבלת המכירות אחרי יונדאי וקיה. מבין כלל הדגמים שטויוטה מוכרת קורולה היא הדגם הנמכר ביותר והמשפחתית הקומפקטית הנמכרת ביותר בישראל זו השנה הרביעית ברציפות.

    קורולה המחודשת מגיעה לאחר תקופה שבה הסתיים המלאי של הדגם הקודם, ורן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, מעריך שבשבועיים הבאים יימסרו בארץ כ-1,000 יחידות מן הדגם החדש וכ-5,000 עד לסוף השנה – כך ש-2016 תסתיים עם סך של כ-10,500 יחידות מן הדגם היוצא והדגם הנכנס.

    "פלח השוק של מכוניות משפחתיות קומפקטיות בישראל הוא עדיין חשוב וגדול ביותר, עם כ-50 אלף מכירות בשנה", אמר דנאי במהלך מסיבת העיתונאים, "ולכן גם כאשר הוא קטן באופן יחסי לכלל המכירות בענף עדיין זהו שוק גדול, ואנחנו צופים שהוא יתייצב על רמת מכירות של כ-50 אלף יחידות בשנה גם בעתיד הנראה לעין".

    מתיחת הפנים הויזואלית לקורולה כוללת בעיקר שינויי עיצוב קלים למראה החיצוני, ובכלל זה חרטום מעודן יותר ופנסי LED חדשים.

     

    קורולה 2016 - 003

     

    גם עיצוב הפנים של המכונית מעודן ומעוגל יותר, כך שהוא מעניק תחושה יותר יוקרתית, ומסך המולטימדיה גדל ל-7 אינטש.

    רמת האבזור שודרגה עם מסך מידע TFT נוסף בין מד הסל"ד למד המהירות, חיישני תאורה, ומה שחשוב מכל: מערכות סיוע לנהג שכוללות התרעת התנגשות ובלימה אוטונומית במהירויות של בין 10 ל-80 קמ"ש, כיבוי אוטומטי של אור גבוה למניעת סנוור, התרעת סטייה מנתיב הנסיעה וזיהוי תמרורים.

    אחד החידושים המעניינים שמציגה יוניון מוטורס, לאחר תהליך פיתוח שארך מעל לשנה, היא קישוריות אינטרנטית אל מערכת המולטימדיה המקורית של המכונית, וזו מציעה בין השאר ניווט 'וויז', התממשקות למערכות השירות של היבואנית, חיישן תאונה, שירותי און-ליין כמו ספר רכב, ספר טיפולים והזמנת טיפולים במוסך, וכן חיבור לאפליקציה על הטלפון הנייד של המשתמש.

    המערכת פותחה עם 'איתוראן' ו'גילקאר', והיא צפויה להיות מושקת בשבועות הקרובים, ולטעת אופירה אבישי, סמנכ"לית התקשורת השיווקית של יוניון מוטורס, מדובר במערכת המתקדמת מסוגה בישראל.

    מערכת ה'קונקטד' של טויוטה תוצע בשלב ראשון ללקוחות הקורולה, והמחיר שלה ללקוח יפורסם בעוד כשבועיים.

    קורולה 2016 - 004

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה השיקה את מתיחת הפנים של קורולה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.