• Ad
  • טויוטה אבאלון מלפנים
    אלבר החלה בשיווק טויוטה אבאלון - מכונית הנוסעים הגדולה ביותר של טויוטה בארה"ב.  היא תתחרה בארץ בשברולט אימפלה, תשווק רק עם מנוע כלאיים ובמחיר שיתחיל מ-260,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת הייבוא המקביל 'אלבר' ממשיכה בהרחבת היצע דגמיה ואחרי שהחלה בשיווק סיביק קופה, מודיעה החברה על שיווק טויוטה אבאלון (Avalon). דגם שלא שווק בישראל מעולם, גם לא על-ידי היבואנית הרשמית 'יוניון מוטורס' שלעת עתה גם לא מתכננת לייבאו בעתיד.

    אבאלון היא מכונית הנוסעים הגדולה ביותר של טויוטה (להוציא דגמים מיוחדים עבור השוק הביתי היפני) והיא פותחה בעיקר עבור השוק האמריקני ובהמשך גם עבור המזרח-התיכון. בארה"ב היא נמכרת מאז 1994, מוגדרת "כמשפחתית בגודל מלא" ומתחרה שם בדגמים כמו פורד טארוס ושברולט אימפלה.

    המכונית הגדולה מבוססת על פלטפורמה K של טויוטה המשרתת בין היתר את קאמרי, סיינה ולקסוס ES (שבעבר היה הדגם הנמכר ביותר של לקסוס) ומיוצרת לצד קאמרי במפעלי החברה שג'ורג'טאון-קנטאקי, ארה"ב.

    טויוטה אבאלון מאחור

    דורה הנוכחי והרביעי במספר הוצג בתערוכת ניו יורק 2012 ומבוסס באופן מאסיבי על קודמו (בדומה גם לקאמרי). בתערוכת שיקאגו האחרונה שנערכה בפברואר השנה, הוצג הדגם לאחר מתיחת פנים שעיקרה קוסמטית.

    על אף שהדור הרביעי התכווץ במעט ביחס לקודמו, אבאלון עדין גדולה משמעותית מקאמרי: אורכה הכללי עומד על 496 ס"מ – תוספת של 15.5 ס"מ ביחס לקאמרי, רוחבה על 183.5 ס"מ (1.5+ ס"מ), גובהה 146 ס"מ (1-) ובסיס גלגליה על 282 ס"מ – תוספת של 4.5 ס"מ ביחס לקאמרי.

    בארה"ב מוצע הדגם עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר או מנוע כלאיים. אצלנו תוצע המכונית רק בגרסת הכלאיים עם מנועי בנזין וחשמל זהים לאלה של קאמרי הייבריד, שמשווקת בישראל במקביל גם על-ידי אלבר וגם על-ידי היבואנית הרשמית יוניון מוטורס. גרסה זו משלבת בין מנוע בנזין, ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר (156 כ”ס) העושה שימוש במחזור אטקינסון, ומנוע חשמלי שמפיק 141 כ”ס ו-27.5 קג"מ. יחדיו מייצרים השניים 200 כ”ס ו-35 קג"מ שמשמעותם ביצועים נאים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-8.6 שניות.

    טויוטה אבאלון תוצע בישראל בשתי רמות אבזור, 'XLE פרימיום' שתעלה 260,000 שקלים ותכלול בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך 6.1 אינץ', חיבורי USB ובלוטות', מצלמת רוורס, מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור, חלון גג, חשוקי 17 אינץ' קלים ועוד. מעליה תוצע רמת אבזור 'XLE טורינג', שתעלה 270,000 שקלים ותוסיף לקיים מערכת שמע משודרגת עם רדיו לווייני וזיהוי קולי, וזיכרונות לכיוון מושב הנהג ומראות הצד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה אבאלון בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.