• Ad
  • זה מטוס? זה מסוק? לא, זה הקרוואן היקר בעולם

    אם אתם מתחברים לרעיון של טיול עם הבית ותקציב הוא לא מכשול, כדאי שתכירו את ה-Elemment Palazzo 2015, הקרוואן היקר ביותר בעולם שבעבור 3.1 מיליון דולר יספק לכם, בכל מקום אליו מגיעה רצועת אספלט, תנאים של פנטהאוז במגדלי יוקרה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    432354666על אף ששטחה של ישראל עומד על רק טיפה יותר מ-22 אלף קילומטרים רבועים, למרות שאין בעיה להגיע לכל קצוות המדינה בתוך כמה שעות של נהיגה ולנוכח השכנים הלא ממש ידידותיים סביב, בשנים האחרונות נרשמה עלייה חדה בפופולריות של טיולים "עם הבית" וחברות להשכרת קרוואנים ולמכירתם צצו בארץ הקודש כמו פטריות שלאחר הגשם.

    אך עם כל הכבוד לישראל, במקומות קצת יותר רגועים על פני כדור הארץ תרבות הקרוואנים מפותחת בהרבה ומתאימה כמעט לכל תקציב – מקרוואנים משומשים קטנים במחיר של אלפי דולרים בודדים שניתן לגרור בעזרת כל משפחתית קטנה ועד למוטורהומים עצומים המבוססים על שלדות של משאיות ואוטובוסים במחירים שיכולים להגיע בקלות לכמה מאות אלפי דולרים.

    עוד על קרוואנים ב-TheCar:
    שיא גינס חדש: קרוואן בגודל מלא מלגו
    תם עידן פולקסווגן באס

    superior3-1024x517


    565776787989
    עם זאת, אם אתם באמת מחפשים לשייט על הכביש עם בית נייד בסטייל כדאי שתכינו סכום "צנוע" של 3.1 מיליון דולרים שיאפשר לכם להצטייד ב-Elemment Palazzo, ככל הנראה הקרוואן היקר ביותר שניתן לרכוש כיום.

    אין ספק שמדובר בסכום גבוה בכל קנה מידה, אבל מי שיחליט לשים אותו על בית על גלגלים בהחלט יקבל תמורה מרשימה לכספו.45456677

    ה- Elemment Palazzo, המיוצר על ידי חברת Marchi מדובאי, נמתח לאורך של כ-14 מטרים, בנוי כולו מתרכובות סיבי פחמן ומציג עיצוב לא שגרתי עם פרונט הכולל שמשה קדמית עגולה בהשראת חופה של מסוק, חלונות צד מעוינים, גלגלי מגנזיום בקוטר 36 אינץ' ועוד ועוד.

    5656568

    כמתבקש, המנה העיקרית מחכה בפנים וכוללת עמדת ניהוג במחוזות של מטוס סילון, יחידת הורים ענקית עם ספא צמוד, שירותים עם מקלחת גשם, צדדים מתרחבים שמעניקים מרחב פנימי משופר וכוללים בר, מקרר יינות, מטבח שף, מערכת שמע וקולנוע מתקדמת וסלון אירוח מפנק. אם זה לא מספיק לכם תוכלו להשתמש במדרגות המובילות לטרקלין פתוח המתרומם מגג הקרוואן בלחיצת כפתור וכולל פינת ישיבה מובנית, שמשיה גדולה, רצפת דק מחוממת ועוד.

    superior2-1024x517

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.