• Ad
  • הכירו את ה-GT2 RS, המכונית שמכניסה את ה-911 למועדון ה-700. למרות הספק פסיכי בגלגלים האחוריים, בפורשה מבטיחים שה-911 החזקה בהיסטוריה היא רכב שונה מאוד מאותם "יצרני אלמנות" משנות ה-70  
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשנים האחרונות קרבות החימוש בין יצרני האקזוטיקה הביאו את ההספקים של מכוניות העל למחוזות כמעט לא הגיוניים ואם עד ממש לא מזמן רק בדגמי הקצה של אותם יצרנים ניתן היה לפגוש הספקים סביב ה-500 כ"ס, כעת כבר בדגמי הבסיס יש מנועים עם הספקים הנושקים ל-600 סוסים.

    בפורשה ניסו עד כה לשמור על שפיות ולצייד את ה-911 האייקונית במנועים בגבולות ההיגיון, אבל עכשיו נראה שכוחות השוק עשו שלהם ובסוף השבוע, במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד, יצרנית רכבי הספורט הגרמנית חשפה את ה-911 הסדרתית החזקה בהיסטוריה עם הספק של 700 כ"ס.

    מדובר ב- GT2 RS – גרסת הארד קור של הארד קור (GT3) שמצוידת במנוע בוקסר עם 6 צילינדרים ו-2 מגדשי טורבו הדוחפים את ה-911 למהירות תלת ספרתית בתוך 2.8 שניות בדרך למהירות מרבית של 340 קמ"ש.

    עוד ב-TheCar:
    נקודת ציון: ה-911 המיליון ירדה מפסי הייצור
    בקרוב: מרבית מכוניות פורשה יהיו חשמליות
    מנהל המכירות והשיווק העולמי של פורשה בישראל

    המנוע של ה-GT2  מבוסס על זה של ה-911 טורבו S המפיק "רק" 580 כ"ס ועל מנת להגיע לקו ה-700 הוא צויד בצמד מגדשים גדול יותר, מערכת מתיזי מים לקירור הגדישה ומערכת פליטה מטיטניום.

    עם זאת, בניגוד ל-911 טורבו וכמו ה-GT3, ה-GT2 החדשה מעבירה את ההספק הקיצוני הזה רק לגלגלים האחוריים, אך בפורשה מבטיחים שלא מדובר בגרסה מודרנית של "יצרנית האלמנות" משנות ה-70 וכדי לאפשר לאוחז בהגה להתמודד עם הכוח הקולוסאלי הזה בגלגלים האחוריים, הרכב צויד בשלל עזרים כמו היגוי אחורי, בקרת יציבות שתוכננה במיוחד לדגם אשר מצד אחד מציגה מתירנות אבל מאידך יודעת להשתלט על המצב במקרה קיצון וצמיגים דביקים במיוחד ברוחב 325 מאחור.

    כמו כן, ה-GT2 RS מצוידת בבלמים קרמיים כסטנדרט, מגיעה רק עם תיבת הילוכים PDK כפולת מצמדים, מציגה תא נוסעים מינימלסטי אך מזמין המציג שילובי אלקנטרה אדום, עור שחור וקרבון  וכוללת חלקי מרכב חיצוניים רבים (הכנפיים הקדמיות, מכסה תא המנוע ומכסה תא המטען) העשויים מסיבי פחמן העוזרים לשמור על מקל עצמי נמוך יחסית של 1,470 קילוגרם עם מיכל דלק מלא.

    לקוחות עם רגישות גדולה לסעיף המשקל יוכלו לעשות דיאטת כסאח או להזמין חבילה בה גם הגג, מוטות הפיתול וזרועות המתלים עשויים אף הם מסיבי פחמן ויחד עם סט חישוקים ייחודיים במשקל סופר קל מאפשרים לקצץ עוד 30 קילוגרם מהמשקל הכללי.

    השיווק יתחיל בראשית 2018 וכצפוי תג המחיר לא נמוך ועומד מעבר לים על כ-290 אלף דולרים, לפני מסים, מע"מ ושאר ירקות שמנפחים את המחיר כאן ללא פחות מ-2.7 מיליון שקלים.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

     ה-911 החזקה בהיסטוריה נחשפה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.