• Ad
  • הקטנוע החשמלי החדש של סופר סוקו נראה כמו… ב.מ.וו

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בעוד ב.מ.וו עדין בודקת את פני השטח עם דגמי קונספט וטרם נכנסה לשוק החם של הקטנועים החשמליים, מגיעה Super Soco אשר חשפה לאחרונה קטנוע מנהלים חדש שנראה כמו… ב.מ.וו.

    סופר סוקו הוא אחד המותגים הבולטים והמעניינים באירופה בתחום הדו”ג החשמליים העירוניים. מאחורי המותג המציע מגוון של קטנועים ואופנועים מעוצבים תואמי דגמי 125 סמ”ק נמצאת חברה איטלקית בשם Vmoto, אשר כמו לא מעט מזמים דומים העיצוב נעשה באירופה אך הייצור של הכלים מתבצע בסין. כמו כל חברה איטלקית, גם סופר סוקו שמה דגש על העיצוב, כששיתוף הפעולה הבולט שלה נעשה עם דוקאטי שעבורה היא מייצרת גרסה ממותגת לדגם עירוני בשם Cux.

    הקטנוע החדש שנחשף על ידי המותג נקרא CT3 ואמור לשדרג אותו לפלח שוק רווחי ויוקרתי ותר של קטנועי מנהלים. מן הסתם, כדי להתאים לקהל היעד נדרש עיצוב תואם וניכר שמעצבי החברה שאבו קצת יותר מידי השראה מב.מ.וו. חזית האופנוע עם צמיד פנסי LED מרדימים יותר ממזכירה את C400 שאותו מייצרת ב.מ.וו בסין, כאשר עיצוב פלסטיקת החזית נראה כאילו הושאל בשלמותו מדגם הקונספט CE 04 (בתמונה למטה) – קונספט לסופר סקוטר חשמלי שחשפה ב.מ.וו רק לפני חודשיים. מעניין מאד אם לעורכי הדין של הבאוורים יהיה מה להגיד על כך.

    ב.מ.וו חשפה את הסופר-קטנוע החשמלי CE 04

    בכל מקרה, אם נחזור ל-CT3 בהחלט ניתן להתרשם מהמראה שלו בחזית, אם כי יתר גוף האופנוע כבר נראה שגרתי למדי ורחוק מהעתידנות של CE 04. עוד ניתן להבחין כי ל-CT3 מסך TFT מרשים בגודל של 7 אינטש המשמש כלוח מחוונים ומציע מספר תצוגות מידע משתנות לרובה עם עיצוב ממשק נקי שדומה לזה שבמכוניות טסלה. כמקובל במסכים מסוג זה ישנה גם קישורית BT לטלפון הסלולרי, וככל הנראה הוא גם יכול לשלב בתוכו גם מערכת ניווט מובנית.

    על ההנעה אחראי מנוע חשמלי בהספק של 18.6 קילוואט שהם כ-25 כ”ס – מה שממצב אותו מול קטנועי 250-300 סמ”ק, אם כי המהירות המרבית מוגבלת ל-125 קמ”ש מעט נחותה מהם כדי לשמור על קיבולת הסוללה. סוללה קבועה המותקנת בשדרה המרכזית של הקטנוע היא בעלת קיבולת של 7.2 קילוואט/שעה האמורים לספק טווח רכיבה מרבי של 180 ק”מ, כאשר טעינה מרבית אורכת 3 שעות. היצרנית לא פרסמה פרטים טכניים נוספים, אך ניתן להבחין כי ל-CT3 יש מערכת ABS מתבקשת, ובאופן מעניין לבולמים האחוריעם ישנו מיכל גז חיצוני, לא פריט שכיח בקטנועים.

    השיווק של סופר סוקו CT3 אמור להתחיל באירופה בתחילת 2022 כאשר תג המחיר הרשמי טרם פורסם.

    The post הקטנוע החשמלי החדש של סופר סוקו נראה כמו… ב.מ.וו first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.