• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מי שבאמת מרגיש עשיר יכול לקנות לעצמו את מרצדס-מאייבך פולמן תמורת סכום צנוע של חצי מיליון אירו לפני מס

    מרצדס פרסמה היום (ד') פרטים מלאים ותמונות ראשונות של מרצדס-מאייבך פולמן, הגרסה המאד מתוחה ומאד מפוארת של S קלאס, והדבר המתוח ביותר במכונית הזאת הוא תג המחיר שלה: החל מ- 500,000 אירו (באירופה, לפני מיסים), או בערך פי שש ממחירה של S קלאס רגילה (או מיליון אירו למי שמבקש את הגרסה הממוגנת).

    גרסת פולמן למרצדס (במקור ל-600) היא גרסה מוארכת (מתוחה) בעלת שלוש שורות מושבים אשר מיוצרת על-ידי יצרנית היוקרה משטוטגארט עוד משנת 1963, ותמיד הייתה הגרסה הסדרתית היקרה ביותר של מרצדס.

    מרצדס פולמן
    מרצדס פולמן

    על הדור הנוכחי של פולמן עובדים מהנדסי מרצדס מזה כשנה וחצי, ולנוכח חזרתו לפעילות של מאייבך, מותג העל של מרצדס, הפך כעת הדגם הזה לדגם השני של מאייבך. עם זאת, פולמן ממוקם בראש הפירמידה כ"מרצדס-מאייבך-פולמן" ועם תג מחיר יקר יותר מגרסת מאייבך של S ה"רגילה".

    בעבר ניסתה מרצדס לשווק את מאייבך כמותג יוקרה עצמאי ובשתי גרסאות – 57 שנועדה (גם) למי שנוהגים בעצמם ו-62, המוארכת יותר, שנועדה למי שמוסעים על-ידי נהג.
    אלא שמאייבך לא ממש הצליחה לדגדג את רולס-רוייס (מבית ב.מ.וו.) ואת בנטלי (מקבוצת פולקסוואגן), בעיקר מפני שהדגמים שלה נראו דומים מידי ל-S קלאס שעליהם הם התבססו. לאחר עשר שנות פעילות, במהלכן נמכרו מעט יותר מ-3,000 יחידות בלבד, החליטו אנשי מרצדס לסגת, ובשנת 2011 הם הפסיקו פעילות המותג.
    בשנה שעברה הוחלט לחדש באופן חלקי את המותג מאייבך, אם כי רק כגרסה יקרה במיוחד של S קלאס.

    את פולמן החדשה, כמו את הגרסאות הבכירות של מאייבך ו-S600, מניע מנוע טווין-טורבו בתצורת V12 בנפח 6.0 ליטר שמספק 530 כ"ס וכ-85 קג"מ של מומנט.
    אורכה של המכונית קצר במילימטר בודד מ-6.5 מטרים, כלומר כ-1.05 מטר ארוך יותר מ-S קלאס סדרתית, היא גבוהה מ-S הרגילה בעשרה ס"מ, ובתוך בסיס הגלגלים שלה (441.8 ס"מ) אפשר להחנות בקלות כל מכונית סופר-מיני סדרתית.

    די מיותר לתאר את רמת האבזור של המכונית מכיוון שכל לקוח יזמין לעצמו את המכונית בהתאם לריהוט שמעניין אותו, אבל אנשי מרצדס מספרים על טלביזיה בגודל 18.5 אינטש, אפשרות בחירה בין שתי מערכות שמע איכותיות במיוחד מתוצרת Burmester, ועל מחיצה שמותקנת בין "תא הנוסעים" המפואר לבין הנהג, שאותה אפשר להעלות ולהוריד – או להפוך אותה לכהה או שקופה כשהיא מורמת, והכל כמובן בלחיצת כפתור.

    Mercedes-Maybach S600 Pullman

    שתי הכורסאות האחוריות, בשורת המושבים השלישית, מציעות מרחב מחיה שמאפשר גם שינה נוחה (זוית מסעד מרבית של 43.5 מעלות), ומולם מוצבים שני מושבים, מפוארים גם הם, עם הגב לכיוון הנסיעה. מושבים אלה ניתנים לקיפול כאשר הם אינם מאוישים, ומזמין המכונית יכול לבחור לקבל אותה ללא צמד המושבים הללו.

    תא הנוסעים מדופן ומרופד כולו בעור משובח, כולל גם מסגרות הדלתות וקונסולות המושבים. שלושה שעונים אנלוגיים שמותקנים על תקרת המכונית מיידעים את הנוסעים מאחור אודות הטמפרטורה והזמן בחוץ (הזמן בפנים עובר בנעימים), וגם אודות מהירות הנסיעה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המתיחה של מרצדס עולה כמו שש S קלאס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.