• Ad
  • הונדה תציג את אב-הטיפוס של NSX החדשה בפסטיבל המהירות של גודווד

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מכונית-העל ההיברידית של הונדה יוצאת לסיבוב הופעות במטרה לחזק את המותג 'אקורה'

    הונדה מתכוונת לחשוף את אב-הטיפוס של מכונית-העל שלה, NSX, בפסטיבל המהרות של גודווד, בחודש יוני הבא.
    ניסויים פומביים ראשונים של מכונית הקונספט, עוד בשלב מקדם יותר של פיתוח הדגם, בוצעו בארה"ב כבר בשנה שעברה, אולם כעת כבר מדובר – לדברי הונדה –במכונית קרובה יותר לייצור של ממש.

    הדור הבא של NSX, אשר ייוצר בארה"ב החל מן השנה הבאה, יונע באמצעות מערכת היברידית מתקדמת שנועדה, בין השאר, לקדם גם את התדמית של דור חדש של מערכות הינע היברידיות של הונדה.

    מכונית אב-הטיפוס של NSX, שמן הסתם עוד צפויה לבצע סבב הופעות שיסחט כל טיפת יחסי ציבור אפשרית – למשל על מסלול נורבורגרינג בגרמניה, תעשה את הופעתה הקרובה ביותר לקהל אמיתי ב-27 ביוני, במירוץ טיפוס הגבעה המפורסם של גודווד.

    במכונית עצמה מחובר מנוע V6 מרכזי באמצעות תיבת הילוכים בעלת מצמד כפול אל מערכת היברידית שכוללת שלושה מנועים חשמליים. מוע הבנזין ומנוע חשמלי אחד מניעים את הגלגלים האחוריים, שני מנועים חשמליים את הקדמיים, והאלקטרוניקה יכולה להוסיף או לגרוע כח מכל אחד מארבעת הגלגלים בנפרד.
    NSX תקדם עבור הונדה לא רק את הטכנולוגיה ההיברידית שלה אלא גם את המותג 'אקורה': בהונדה הבינו שהם לא מנצלים טוב את מותג היוקרה שלהם, בשונה מטויוטה (לקסוס) וניסאן (אינפיניטי), ובכוונתם לשנות זאת על-ידי תוכנית השקעה מאסיבית ב'אקורה'. בין השאר, NSX החדשה לא תשווק תחת סמל הונדה אלא רק כ'אקורה NSX'.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.