• Ad
  • הונדה סיביק טורר בנסיעה

    הונדה סיביק סטיישן: החל השיווק בישראל

    מאיר, יבואנית הונדה החלה בשיווק סיביק טורר (סטיישן). בתפריט מנוע 1.8 ליטר ומחיר מעט יקר יותר מהמתחרות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כחצי שנה לאחר הופעת הבכורה בתערוכת פרנקפורט, מושקת בישראל סיביק בגרסת סטיישן (טורר בלשון הונדה). וכך לראשונה בתולדות המותג, תשווק גרסת סטיישן לסיוויק גם אצלנו.

    הפעם האחרונה שבה הציעה הונדה גרסת סטיישן לסיביק היתה הדור השישי אשר יוצר בין השנים 2000-1996, וגם אז רק בשווקים בודדים. בדור הנוכחי, תשיעי במספר, הונדה מחזירה את התצורה השימושית להיצע דגמיה המשפחתיים כאשר הכוונה היא כיבוש ליבם של דרי אירופה חובבי מכוניות הסטיישן.

    כמכונית מכוונת אירופה סיביק טורר מבוססת על פלטפורמת הסיביק האצ’בק (5 דלתות) שמיועדת גם היא בעיקר לשוק האירופי ושונה משמעותית במידותיה מגרסת הסדאן. בהשוואה לאחותה קטומת הזנב היא ארוכה ב-23.5 ס”מ מאד משמעותיים (וסה”כ 453.5 ס”מ), אבל שאר הממדים (רוחב, גובה ובסיס-גלגלים) זהים לגרסת ההאצ’בק. ביחס לסדאן, סיביק טורר קצרה בס"מ בודד.

    תוספת האורך באה לידי ביטוי בעיקר בנפח תא המטען שנפחו 624 ליטר או 1,668 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים. על פי הנתונים התיאורטיים זהו תא המטען הגדול בקטגוריה.

    הונדה סיביק טורר תיוצר לצד אחותה ההצ’בקית במפעל בבריטניה, ומשם תגיע אלינו עם מנוע הבנזין המוכר בנפח 1.8 ליטר (142 כ”ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטיות בעלת חמש מהירויות. המחיר מעט יקר יותר מהמתחרות: 139,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.