• Ad
  • גלגל ההגה של טסלה נשבר והתנתק. החברה "עשתה טובה" והחליפה את המכונית
    מערך השירות של טסלה התעלה על עצמו כאשר דרש 104 דולר מבעל 'מודל Y' חדשה לאחר שגלגל ההגה שלה נשבר. אבל גם לאחר שהסכימה להחליף את הרכב היא לא מודה בכך שמשהו לא היה תקין
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בסוף ינואר נהג פראק פטאל עם משפחתו על כביש מהיר בניו ג'רזי, ארה"ב, בטסלה מודל Y החדשה שאותה קיבל רק כשבוע קודם לכן. לפתע, לטענתו ללא כל אזהרה, התנתק גלגל ההגה של המכונית וממש נשבר לו בידיים בתוך כדי נסיעה.

     

    גלגל ההגה של טסלה נשבר והתנתק. החברה "עשתה טובה" והחליפה את המכונית

     

    אם הסיטואציה הזאת לא מספיק מפחידה ומטורפת בפני עצמה, אז טסלה "התעלתה על עצמה" פעמיים. לאחר שהרכב נגרר למוסך נשלחה אל פטאל הודעת טקסט שבה נכתב ש"המכונית הגיעה למוסך, מה לא בסדר ברכב?" בנוסף, לאחר שההגה תוקן נדרש פטאל לשלם 103.96 דולר תמורת החלפת ההגה. וזה לא נגמר בזה.

    אחרי כמה תכתובות עם נציגי השירות (או, שמא, עם ה'בוטים' של טסלה), וכמה ציוצים עם תמונות של ההגה המנותק לכיוון של אילון מאסק, ניאותו אנשי השירות של טסלה לוותר על עלות התיקון והחליפו את גלגל ההגה הפגום על חשבונם. אבל כאן רק מתחיל החלק הראשון של הסיפור.

     

     

    פטאל פנה למחלקת השירות של טסלה וטען שבעקבות התקרית שבה הוא ומשפחתו היו עלולים להיהרג אין לו יותר אמור בטסלה והוא דורש מהחברה לקחת בחזרה את המכונית ולהחזיר לו את כספו. "בטיחות יותר חשובה ממכונית הי-טק", הוא כתב. תגובת מחלקת השירות: "לטסלה אין מדיניות החזרה (אבל אתה יכול ליצור קשר עם מחלקת המכירות)".

    כצפוי, בעקבות הציוצים הגיעו המון פרסומים בתקשורת האמריקנית והעולמית, כמו גם תגובות 'טוויטר' (אילון מאסק, אגב, לא הגיב בעצמו לציוצים), ופטאל החליט לעשות את אחד הדברים החביבים על אילון מאסק: סקר טוויטר. הוא פנה לכל עוקביו ולמי שצפו בשרשור בטוויטר ושאל אותם האם לקבל בחזרה את מכוניתו המתוקנת או לדרוש מטסלה להחליף אותה במכונית חדשה לגמרי. משתמשי טוויטר הצביעו ברוב מוחלט (83.4%) בעד האפשרות השנייה, וזה מה שפטאל דרש מטסלה לעשות.

     

     

    גלגל ההגה של טסלה נשבר והתנתק. החברה "עשתה טובה" והחליפה את המכונית

     

    יצרנית הרכב, שיכלה איכשהו לצאת גדולה מן הסיפור אבל בחרה לצאת גמדה, הסכימה בסופו של דבר להחליף את המכונית באחת חדשה לגמרי. במקביל שלחו נציגיה אל הלקוח שכמעט נהרג עם משפחתו בגלל תקלת ייצור מכתב שבו נכתב ש"לא היה כל פגם או אי התאמה ברכב", ושטסלה למעשה לא אחראית אלא "פועלת מתוך רצון טוב" ולא במסגרת קריאה לתיקון.

     

    גלגל ההגה של טסלה נשבר והתנתק. החברה "עשתה טובה" והחליפה את המכונית

     

    "למרות שטסלה קבעה", כך נכתב במכתב, "שברכב אין כל פגם, חוסר התאמה או כל סוג אחר של מצב שמתאים להפעלת אחריות-יצרן, או כל בסיס אחר לאחריות מצידה של טסלה, כמחווה של רצון טוב לך, כלקוח מוערך של טסלה… טסלה מסכימה לקנות ממך בחזרה את הרכב…"

    בראיון לעיתון מקומי בניו ג'רזי אמר פטאל שהוא דחה תגובות של עוקבים שהציעו לו לתבוע את טסלה וש"הכוונה העיקרית שלי היא לוודא שמקרה כפי שקרה לנו לא יקרה לאף משפחה אחרת… הם (טסלה – ג.מ.) צריכים לחקור את זה ולוודא שמה שהם עשו לא בסדר לא יקרה שוב".

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.