• Ad
  • VW-Golf-FT-Clubsport-S

    גולף עם הנעה קדמית הקיפה את הרינג מהר יותר מ-M4 ומדודג' "הל קאט"

    פולקסווגן משיקה את גרסת הקלאב ספורט S של הגולף GTI עם שיא חדש לרכבי הנעה קדמית בנורבורגרינג. הגולף, המצוידת במנוע 2 ליטרים מוגדש עם 310 כ"ס, הקיפה את הרינג מהר יותר מב.מ.וו M4 עם 425 כ"ס ומדודג' SRT הל-קאט עם 707 כ"ס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    גרסת הקלאב ספורט S החדשה של הגולף GTI שנחשפה היום בוורטרסי באופן רשמי במסגרת פסטיבל חובבי GTI המסורתי המתקיים מדי שנה באוסטריה, ומצוידת במנוע 2 ליטרים מוגדש מחוזק המפיק 310 כ"ס ובהנעה קדמית (בשונה מהגולף R המצוידת בהנעה כפולה), סיימה יותר מוקדם השבוע הקפה של מסלול נורבורגרינג ב-7:49:21 דקות, מה שהופך אותה למכונית ההנעה הקדמית בייצור סדרתי המהירה ביותר שהקיפה את הרינג.

    עוד ב-TheCar:
    איך אומרים נורבורגרינג ברוסית? 
    חתונת הכסף: סקודה ופולקסווגן חוגגות חצי יובל יחד 
    איך עושה גולף R?

    גרסת הקלאב ספורט של ה-GTI לא רק מהירה יותר מהונדה סיוויק טייפ R החדשה שהחזיקה בשיא ההנעה הקדמית הקודם אלא גם מכמה רכבים עוצמתיים ואייקוניים כמו ב.מ.וו M4 עם 425 כוחות סוס בגלגלים האחוריים וגם מהגרסה הפסיכית של הדודג' צ'אלנגרSRT  "הל קאט" עם מנוע סופר צ'ארגר המפיק 707 כ"ס.

    VW-Golf-FT-Clubsport-S

    בשנים האחרונות קביעת זמן שיא חדש בהקפת המסלול הגרמני המפורסם הפכה לסוג של תו תקן ומקדם מכירות משמעותי לדגמים העוצמתיים של יצרניות רכב, ולסוג של גושפנקא להוכחת הרמה הספורטיבית הגבוהה ואיכויות הכיול של דגמי הקצה מתוצרתן.

    את עיקר העניין במערכה על הרינג מושכות כמובן מכוניות הסופר ספורט של יצרניות העל האקזוטיות ודגמי הסדאן הסופר ספורטיביים של חטיבות הספורט של יצרניות הרכב, אבל דווקא זמני ההקפה המהירים ביותר של מכונית סדרתית המצוידת בהנעה קדמית  ללא ספק רלוונטיים להרבה יותר לקוחות המתלבטים איזו קומפקטית ספורטיבית לרכוש.

    במשך כעשור גרסאות שונות של המגאן ספורט RS של רנו החזיקו בזמני ההקפה המהירים ביותר של הרינג לרכבים עם הנעה קדמית, אך בשנת 2014 סיאט הצליחה לסיים את ההגמוניה של הצרפתית ולזכות בתואר לאחר שהלאון קופרה R ירדה מרף 8 הדקות והקיפה את הרינג ב-7:58:40 דקות.
    ברנו, מצידם, לא נשארו חייבים ומספר חודשים מאוחר יותר הם החזירו את הגביע לצרפת לאחר שהצליחו לקזז 4 שניות מהשיא שקבעה היצרנית הספרדית.

    עם זאת, הצרפתים לא יכלו לנוח יותר מדי זמן על זרי הדפנה וכעבור זמן מה הם איבדו שוב את התואר הפעם לטובת הונדה טייפ R החדשה, עם מנוע מוגדש בנפח 2 ליטרים המפיק 210 כ"ס, שרשמה 7:50:63 דקות – שיפור של כמעט 4 שניות מהזמן שקבעה רנו ו-18 שניות מהר יותר מהזמן המהיר ביותר לרכב הנעה קדמית לפני עשור.

    VW Golf Clubsport S

    השבוע, כאמור, השיא נשבר שוב לאחר שגרסת הקלאב ספורט S קיצצה עוד קרוב לשניה וחצי מהזמן של הונדה.

    גרסת הקלאב ספורט S תיוצר במהדורה מוגבלת של כ-400 מכוניות. היא קלה יותר מה-GTI הרגילה ושוקלת 1280 קילוגרם הודות לשימוש בתת שלדה שעשויה מאלומיניום, שימוש במצבר ליתיום קל משקל ותיבת הילוכים ידנית עם 6 יחסי העברה הקלה בכמה עשרות קילוגרמים מתיבת ה-DSG כפולת המצמדים המפורסמת.
    עם מנוע המפיק, כאמור, 310 כ"ס ומומנט של כ-39 קג"מ היא מציעה יחס הספק משקל מרשים של 4.15 ק"ג לכל כ"ס.

    המכונית מגיעה עם חישוקי 19", צמיגי סמי סליקס, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני, מערכת פליטה חופשית מיוחדת שלטענת פולקסווגן מייצרת הרבה בק-פיירים ומצב "נורבורגרינג" עם כיול מיוחד של ההגה, המתלים והמנוע במערכת בקרת מצבי הנהיגה המוכרת של פולקסווגן.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.