• Ad
  • סדרה 7 החדשה קלה יותר, כצפוי, מן המכונית המוחלפת, מכילה הרבה יותר טכנולוגיה, כצפוי, ותונע על-ידי דור המנועים החדש של ב.מ.וו. מי אמר שתמיד חייבים להפתיע?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לאחר שלל הדלפות ותמונות שהגיעו לרשת האינטרנט "באורח פלא" השיקה אתמול ב.מ.וו באופן רשמי דור חדש, שישי במספר, של ספינת הדגל שלה.

    סדרה 7 החדשה עברה "דיאטה" מרשימה, מכילה הרבה מאוד טכנולוגיה חדשה ו…נראית דומה מאד, אולי דומה מידי, לדור הקודם שלה.

    בעוד שעיצובה של 7 החדשה דומה מאד – מאחור ובפרופיל – למכונית היוצאת, עיקר השינויים ניכרים בחזית. כעת, במה שנראה כמו השראת המראה של סדרות 3 ו-4, מתקבל פרצוף פחות שמנמן ויותר אגרסיבי.

    The new BMW 7 - 2015 - 001

    סמל ההיכר של ב.מ.וו. – 'גריל הכליות', הורחב, ומצדדיו הוצבו פנסים ראשיים עם טכנולוגית לייזר (מן הסתם ברמות הגימור היקרות) עם שטח פנים צר משמעותית. התוצאה הויזואלית היא יציבה רחבה מבעבר למרות שאין שינוי של ממש במידות עצמן.

    למרות הדמיון, חשוב להדגיש שמדובר במכונית חדשה לחלוטין אשר בנויה על גבי פלטפורמה חדשה ומתקדמת שעושה שימוש בפלדה בחוזק מתיחה גבוה, אלומיניום, פלסטיק וסיבי פחמן.
    כך, יחד עם דלתות ומכסה תא מטען שעשויים מאלומיניום, צומצם המשקל הכולל של המכונית החדשה בכ-130 ק"ג למרות גידול קל במימד האורך ועל אף ההוספה של אבזור רב ומערכות אלקטרוניות מתקדמות רבות.

    The new BMW 7 - 2015 - 005

    בגרסתה הרגילה נמתחה 7 החדשה לאורך 5.1 מטר, ובסיס הגלגלים שלה עומד על 307 ס"מ. מי שלא יסתפק בכך, ומרבה לנסוע במושב האחורי, יכול לבחור בגרסה המוארכת שנפרשת על-פני 5.24 מטרים מפגוש לפגוש, עם בסיס גלגלים באורך 3.21 מטרים.

    The new BMW 7 - 2015 - 15

    הקוקפיט מציג עיצוב מודרני ומוקפד יותר אך בה בעת מזכיר את הדור היוצא לטובת הלקוחות הנאמנים.
    לוח המחוונים מכיל שילוב מעניין של תצוגה אנלוגית ודיגיטאלית, ובמרכז הקונסולה ממוקם מסך מגע בגודל 10.2 אינטש ברזולוציית HD, שדרכו מתקשרת גם מערכת ה-i-drive, כעת כבר בדור החמישי שלה. הפעם, לראשונה בב.מ.וו, משלבת מערכת זו שליטה באמצעות גלגלת, שמוכרת מהגרסאות הקודמות שלה, לבין מסך מגע עם 'בקרת מחוות' מתקדמת.

    The new BMW 7 - 2015 -23

    7 החדשה מציעה ארסנל מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות אשר כולל בין השאר התראת תנועה צולבת, מערכת בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אקטיבית ואפילו היגוי אוטונומי בעת נהיגה בפקקים.

    בין הגאדג'טים בולטים מגש טעינה אלחוטית לטלפונים ניידים, בקרת אקלים עם שליטה נפרדת ל- 4 אזורים ותנועת אווירה משתנה. ברשימת האופציות ניתן למנות מסך 7 אינטש נשלף שהופך לטאבלט נייד, מערכת בישום אוטומטית שמשולבת במערכת מיזוג האוויר ומאפשרת לבחור מבין מגוון ניחוחות, ומערכת חניה אוטומטית שיכולה להחנות את המכונית בעצמה בזמן שאתם לא נמצאים ברכב. זאת באמצעות בקרה ומתן פקודות מרחוק על גבי מסך תצוגה שמשולב עם שלט-רחוק שהוא גם ה'מפתח' של המכונית.

    7 החדשה מוצעת עם מגוון יחידות הנעה בעלות 6 ו-8 צילינדרים, בהתאם להעדפות קהל היעד בשווקים השונים, ובהספקים שבין 265 כ"ס לגרסת הדיזל הבסיסית שתוצע באירופה ועד 450 כ"ס בגרסת הוי 8, שתהיה פופולרית בעיקר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
    כל הדגמים יצוידו בתיבת ההילוכים האוטומטית המוכרת של החברה, בעלת 8 יחסי העברה, אשר תעביר את הכוח לגלגלים האחוריים. דגם ה-750 יצויד בהנעה לכל הגלגלים ובמערכת היגוי לכל הגלגלים.

    The new BMW 7 - 2015 - 003

    בהמשך יוצעו גם מנועים נוספים, ובשנה הבאה תוצע גרסה היברידית-נטענת שתשלב בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר ליחידת הנעה חשמלית. זו תאפשר תנועה ללא פליטת מזהמים ומהירות מרבית של 120 קמ"ש למרחק של כ-40 קילומטרים.

    ה-7 החדשה צפויה להגיע לכבישי אמריקה, עם תג מחיר של החל מ- 81 אלף דולרים, בסתיו הקרוב ואת צעדיה בראשונים באירופה וגם בישראל היא תעשה לקראת סוף השנה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו. מציגה: דור שישי לסדרה 7

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.