• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חזק יותר, מהיר יותר ובעיקר שרירי יותר, שלא לומר מאיים יותר. הדור השני של X6 נבנה באמריקה בצמוד ל-X5 שעליו הוא מבוסס

    ב.מ.וו חשפה בסוף השבוע את הדור השני של הקרוס-אובר השרירי שלה, X6, לקראת השקתו באוגוסט בתערוכה שכנראה הולמת אותו יותר מכל – תערוכת מוסקבה. X6 המקורי, שלקח אל הקצה את העיצוב הספק-ספורטיבי ספק-שרירני, הושק בשנת 2008 בעיצומו של המשבר הכלכלי. למרות זאת הוא זכה להצלחה מסחרית לא מבוטלת, עם מכירת כמעט רבע מיליון יחידות.

    בדור השני בחרו אנשי ב.מ.וו. "להגביר את נוכחות העיצוב" שלו, ואת תצורת ה"קרוס-אובר קופה" של הדור הראשון, והם אכן עיצבו חזות כעוסה ו"נוכחת" עוד יותר מלפנים ומאחור.

    X6 החדש מבוסס על X5 (החדש), אך הוא נמוך ממנו ב-6 ס"מ וארוך ממנו ב-2.3 ס"מ. שני רכבי הפנאי מיוצרים באותו קו הרכבה במפעל של ב.מ.וו בדרום קרולינה, ארה"ב. ה-X6 החדש ארוך מקודמו ב-3.4 ס"מ, וגבוה ממנו ב-1.4 ס"מ. למרות זאת, בסיס הגלגלים נותר כמעט זהה (קוצץ ב-4 מ"מ) וכך גם הרוחב הכללי (רחב ב-4 מ"מ). גם נפח תא המטען נותר כמעט זהה לזה של הדור היוצא, וגדל ב-10 ליטרים בלבד.

    לעומת כלי רכב חדשים אחרים של ב.מ.וו (ושל שאר יצרני הרכב), אשר כמעט תמיד קלים במידה לא מבוטלת מהדורות שקדמו להם, X6 החדש שוקל כמעט כמו קודמו (הפחתה של 10 ק"ג בלבד), אם כי רמת האיבזור שלו גבוהה יותר. בין השאר שודרגה רמת האיבזור הסטנדרטית עם פנסי קסנון, חישוקי 19 אינץ', תפעול חשמלי של דלת תא המטען, בקרת אקלים, סט מערכות סיוע לנהג ותיבת הילוכים אוטומטית בת הדור החדש, עם שמונה יחסי העברה. תצרוכת הדלק, לעומת זאת, שופרה – לטענת ב.מ.וו – עד כדי 22% בזכות המנועים החדשים, ומערכת ההנעה הכפולה סטנדרטית גם היא בכל הדגמים.

    מבחר המנועים בעת ההשקה כולל מנוע בנזין אחד – V8 בנפח 4.4 ליטר שמספק 450 כ"ס לגרסת ה-50i (שמאיצה ב-4.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש), ושתי גרסאות הספק של מנוע הדיזל בעל שישה צילינדרים ונפח של 3.0 ליטר: 258 כ"ס לגרסת ה-30d (שמאיצה ב-6.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש), ו-381 כ"ס לגרסת ה-50d (האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות). במהלך השנה הבאה יתווספו להיצע מנוע בנזין 6 צילינדרי שיספק 306 כ"ס ל-35i ומנוע דיזל עם 313 כ"ס ל-40d.

    עיצוב הפנים של X6 מבוסס במידה רבה על X5 החדש וחולק איתו את רוב המנופים והמתגים, לכן הוא שימושי יותר כעת ורגוע יותר. אנשי ב.מ.וו מבטיחים שיפור של התנהגות הכביש בזכות שלדת אלומיניום חדשה ומתלים מחודשים, וזה עוד לפני שמוסיפים את מערכת המתלים האדפטיביים האופציונלית.

    X6 החדש ישווק באירופה החל מסוף השנה הנוכחית, ויגיע ארצה ברבעון הראשון של 2015.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו חשפה את הדור השני של X6

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.