• Ad
  • למרות הכחשות נמרצות בעבר, בראיון למגזין אוסטרלי הודה בכיר ב-ב.מ.וו כי בחברה שוקלים ברצינות לייצר טנדר פיק-אפ עם סמל הפרופלור בחזית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בעשורים האחרונים ב.מ.וו עמלה על טיפוח תדמית של יצרנית השמה את ההנאה ממלאכת הנהיגה במרכז והתמקדה ברכבי הנעה אחורית (או כפולה) במגוון גדלים ודגמים שבראש ובראשונה פנו לנהג.
    BMW-M3-Pickup-Truck-9
    גם היום, 41 שנים לאחר השקת הדור הראשון של סדרה 3 שהפך לסוג של תו תקן בכל הנוגע לרכבי פרימיום-ספורט ומיצב את היצרנית מבוואריה כבחירה הראשונה של חובבי הנהיגה, המשותף למרבית דגמי ב.מ.וו הוא אותו חיבור מיוחד עם האוחז בהגה, אבל נראה כי בשנים האחרונות בחברה הבינו שכדי לא להשאר מאחור אל מול יצרניות הפרימיום המתחרות יש להתרחב גם לכיוונים נוספים ולהגדיל את ההיצע על מנת לקרוץ לקהל לקוחות מגוון יותר.

    עוד ב-TheCar:
    טווח הנסיעה של ב.מ.וו. i3 החשמלית הוארך ב-50%
    ב.מ.וו חוגגת 100 שנה וחוזה את העתיד
    ב.מ.וו סדרה 3 המחודשת בארץ

    ניצנים ראשונים לכך הם ה-i3 החשמלית העירונית וסדרה 2 אקטיב טורר המציעה, לראשונה במכוניות המותג, הנעה קדמית ומרכב בתצורת מיניוואן. כעת מתברר שבהנהלת ב.מ.וו בוחנים גם השקת טנדר פיק-אפ ראשון עם סמל הפרופלור הכחול-לבן בחזית.

    בעבר היצרנית הגרמנית פסלה על הסף רעיון שכזה והדבר הקרוב ביותר לטנדר ב.מ.וו שיצא ממטה החברה במינכן היה קשור למתיחת 1 באפריל מלפני מספר שנים, אבל מסתבר, כך על פי מארק וורנר, מנהל החטיבה האוסטרלית של ב.מ.וו, שדברים משתנים וכעת בחברה שוקלים את האפשרות בצורה חיובית.

     

    BMW-M3-Pickup-Truck-1הטנדר של ב.מ.וו ממתיחת 1 באפריל מלפני 5 שנים 

    לא לגמרי ברור מה גרם לשינוי הזה אצל ב.מ.וו, אך ניתן להעריך שמדובר בשילוב בין גורמים נקודתיים כמו הצטרפותה הקרובה של מרצדס לסגמנט עם טנדר בגודל בינוני שיתבסס על הניסאן נבארה, לבין ראיה רחבה ורחוקה הבוחנת את מעמדו של המותג שהכי מזוהה עם נהיגה בעתיד הלא כל כך רחוק בו מלאכת הנהיגה תתבצע ברובה באופן אוטונומי.

    חשוב לזכור שיש בעולם שווקים גדולים, כמו זה האמריקאי או האוסטרלי, בהם טנדרי פיק-אפ זוכים לביקושים ערים ביותר לא רק בקרב מי שזקוקים לרכבי עבודה.
    עם זאת, בניגוד ליצרניות פרימיום אחרות כמו מרצדס המחזיקה ליין דגמים מסחרי רחב ביותר, אודי שיכולה לעשות שימוש בפלפורמה של הפולקסווגן אמרוק ולקסוס שיכולה להתבסס על הטיוטה היילקס, כניסה של ב.מ.וו לזירה המסחרית תחייב הקמת מערך שיווק נוסף ותהליך פיתוח יקר בהרבה.

    BMW-M3-Pickup-Truck-4 (1)

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בקרוב? ב.מ.וו שוקלת לייצר טנדר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.