• Ad
  • אקזוטיקה לשטח: מזראטי משיקה את הלבנטה בישראל

    רכב הפנאי הראשון של מזראטי מחתים דרכון ומושק בישראל בגרסאות בנזין ודיזל במחיר של החל מ-610 אלף שקלים ועם תקוות להגדיל באופן חד את מכירות המותג בארץ הקודש
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פחות מחצי שנה לאחר שנחשף באופן רשמי בתערוכת ז'נבה הרכב החשוב ביותר של מזראטי, לפחות בהקשר של השוק המקומי, החתים דרכון והושק היום בישראל עם תג מחיר של החל מ-610 אלף שקלים.
    אנו מתכוונים כמובן ללבנטה, רכב הפנאי הראשון ב-102 שנות המותג וזה שאמור להזניק באופן משמעותי את היקפי המכירות של המותג האקזוטי הנחשק.

    הלבנטה מבוסס על הפלטפורמה המשמשת את הגיבלי והקוואטרופורטה ואמור להתחרות ברכבים כמו ב.מ.וו X5, מרצדס ML וכמובן פורשה קאיין.
    המימדים נדיבים למדי וכוללים בסיס גלגלים של 3 מטרים, רוחב של כ-2 מטרים ואורך כללי של כ-5 מטרים המעניקים לו יציבה כוחנית ונוכחות שקשה להתעלם ממנה.
    בחזית ניתן לפגוש את הסבכה האופיינית של מזראטי במימדי אקסטרה-לארג' עם סמל הקלשון במרכזה, פגוש אגרסיבי עם כונסי אוויר מעולם רכבי השטח ויחידות תאורה צרות.
    מאחור ניכר דמיון מסוים (וכנראה שלא מקרי) לרכבי הפנאי מבית פורשה.

    כל הגרסאות מצוידות במתלי אוויר ובחלוקת משקל מושלמת בין הסרנים ובמזראטי מבטיחים יכולות שטח מפתיעות לצד חדות ניהוג ויכולות דינמיות שלא יאכזבו את חובבי המותג.

    עוד ב-TheCar:
    החתול יורד לשטח: יגואר F Pace הושק בישראל
    יבואנית פרארי ומזראטי: "השנה נכפיל את המכירות שלנו"
    מדינת ישראל עוברת לטופלס: כל המכוניות הפתוחות שנמכרות בארץ

    גרסת הבסיס (כאמור, במחיר של החל מ-610 אלף שקלים) מצוידת במנוע לוגם דיזל בנפח 3 ליטרים המפיק 275 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה המעבירה את הכוח, דרך מערכת הנעה מתקדמת עם דיפרנציאל מוגבל החלקה, לארבעת הגלגלים.
    הביצועים כוללים האצה למהירות תלת ספרתית בתוך 6.9 שניות ומהירות מרבית של 230 קמ"ש.

    RT_02332

    בהיצע גם שתי גרסאות בנזין המבוססות על מנוע וי 6 כפול מגדשים בנפח 3 ליטרים המוכר מהגיבלי – 350 כ"ס, מאה קמ"ש ב-6 שניות ומהירות מרבית של 251 קמ"ש במחיר של החל מ-625 אלף שקלים, וגרסת ה- Sהבכירה המגיעה ברמת האבזור הגבוהה ביותר עם 430 כ"ס, 5.2 שניות במאוץ הקלאסי ו-264 קמ"ש מרביים שתהיה שלכם בתמורה ל-865 אלף שקלים.

    הלבנטה מגיעה לארץ בשלוש רמות גימור עיקריות.
    RT_02361רמת הגימור הבסיסית נדיבה למדי וכוללת  מתלי אוויר, חישוקי "19, מושבי עור חשמליים עם זיכרונות לנהג, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך 8.4 ותאימות למערכות Apple CarPlay ו- Android Auto, גג שמש פנורמי, מסילות גג, דלת תא מטען נפתחת חשמלית עם חיישן לפתיחה באמצעות הרגל ומערכות בטיחות מתקדמות כדוגמת התראה על אי שמירת מרחק, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטיה מנתיב, התראה על רכבים בשטחים המתים ועוד.

    בתמורה ל-60 אלף שקלים נוספים תקבלו את הלבנטה ברמת הגימור Lusso הכוללת חישוקי "20 עם קליפרים לבלמים בצבע לבחירה, מנופי החלפת הילוכים מאלומיניום, דוושות ספורטיביות, חבילת עור מורחבת בתא הנוסעים וכן עיצוב חיצוני בולט יותר.

    בתוספת מחיר שיכולה להספיק לסופר מיני אוטומטית חדשה מהניילונים (100 אלף שקלים) תוכלו להתפנק בגרסת GranSport הכלולת עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר עם ספוילר, חישוקי "21, מושבי ספורט חשמליים, ספי דלתות מוארים, הגה בעיצוב ספורטיבי, מערך מצלמות חניה היקפי ומערכת שמע משודרגת מביתHarman Kardon עם 14 רמקולים ו-900 וואט.

    ב"אוטו איטליה", יבואנית פרארי ומזראטי בישראל, מקווים כי הלבנטה תאפשר להציג זינוק משמעותי בהיקפי המכירות ומאמינים כי בשנת 2017 מכירות המותג בארץ הקודש יוכפלו.

    על מנת לעמוד ביעד השאפתני הזה באוטו איטליה החליטו לשדרג כלפי מעלה את רמות האבזור ולעדכן את המחירים של כל ליין הדגמים כלפי מטה ומהיום מחירה של הגיבלי הבסיסית מתחיל ב-575 אלף שקלים המבטאים הפחתה של כ-100 אלף שקלים ממחיר המחירון הקודם, ואילו מחירה של הקוואטרופורטה מתחיל ב-915 אלף שקלים – 54 אלף שקלים פחות ממחירה עד כה.

    צילומים: רונן טופלברג 

    RT_02184

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.