• Ad
  • הטרמנייטור חוזר: לאחר שנפטר לפני כשנה מהיונימוג העצום והחזירי, ארנולד שוורצנגר מצטייד בגלגלים חדשים ונטולי פליטות מזהמים המשלבים בין התדמית הקשוחה של כוכב שליחות קטלנית לתקנות הזיהום המחמירות שהעביר בעת כהונתו כמושל קליפורניה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ארנולד שוורצנגר מתקשה כבר לא מעט שנים לבחור בין אהבתו לרכבי שטח כוחניים התואמים את תדמית הטרמיינטור המיתולוגית לבין שימוש ברכבים ידידותיים יותר לסביבה שמתאימים למי שהיה במשך קרוב לעשור מושל המדינה הכי ירוקה בארצות הברית.

    כך למשל, כשנבחר שוורצנגר למושל קליפורניה הוא החליט למכור צי של שמונה רכבי "האמר" שהיה בבעלותו ומן העבר השני אחרי שפרש מהחיים הציבוריים, במקביל לחזרתו למסך הגדול, הוא רכש ב-2012 תפלץ בדמות יונימוג U1300 שהאמר נראה כמו רכב מיני צנוע לצידו.

    לא מעט אנשים הרימו גבה כשראו את המושל לשעבר, שחתם בתקופת כהונתו על כמה מתקנות זיהום האוויר וצריכת הדלק המחמירות ביותר שחוקקו בעולם, יוצא לשיטוטי קרוזינג ברחובות עיר הכוכבים ברכב חזירי שכזה.

    לא ברור אם זאת הייתה הסיבה שגרמה לשוורצנגר כמעט לא להשתמש ביונימוג, ואחרי שנהג בו פחות מ-3,000 קילומטרים הוא נמכר בינואר אשתקד.

    שוורצנגר הבין שיהיה עליו למצוא דרך לשלב בין אהבתו לרכבי שטח עוצמתיים לתדמית ירוקה יותר וכנראה לאחר שעשה קצת חיפושים ב"גוגל" מצא בארץ הולדותו, אוסטריה, סטארט-אפ בשם "Kreisel Electric" שהקימו שלושה אחים שמתמחה בייצור מנועים חשמליים עוצמתיים ומארזי סוללות המאפשרים שילובים לא שגרתיים והסבת כמעט כל רכב לחשמלי.

    הכוכב בן ה-69 החליט ללכת על זה והזמין מהחברה מרצדס G קלאס נטול פליטות מזהמים.

    לא ברור אם שוורצנגר בחר בדקדקנות את המפרט או נתן לחבר'ה האוסטרים יד חופשית, אבל בכל מקרה ב-Kreisel Electric הכינו מכונה עצבנית שלא תבייש את כוכב "שליחות קטלנית" ולא תיפול בביצועיה מגרסאות ה-AMG הצמאות לדלק של רכב השטח הגדול אותן מציעה מרצדס.

    לצורך כך צויד ה-G קלאס במנוע חשמלי המפיק 490 כ"ס וניזון ממערך סוללות בקיבולת של 80 קוט"ש המאפשר לרכב להגיע למאה קמ"ש בתוך 5.6 שניות ולנוע יותר מ-300 קילומטרים בין טעינות.

    בסוף השבוע שוורצנגר טס לאוסטריה כדי לערוך נסיעת מבחן ראשונה ומיהר לעדכן את העוקבים שלו ברשתות החברתיות על הרכב החדש.
    המהפך היה יכול להיות מושלם, אבל אלוהים, כידוע, נמצא בפרטים הקטנים והשחקן המפורסם כנראה הבין שלצאת לנסיעה ברכב ידידותי לכדור הארץ והזולת עם סיגר (מילצ'ין שלח במתנה?) תחוב בזווית הפה זה קצת כמו להצהיר שאתה מקדש את ערכי המשפחה בזמן שאתה מבלה עם זונות ברוסיה (אהה, סליחה, את זה כנראה עשה מישהו מפורסם אחר…).

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אסטה לה ויסטה, דלק מזהם

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.