• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דגם התצוגה של אופל אמנם לא מבשר על מכונית מסויימת, אבל מכריז שאופל רוצה להישאר במרכז העניינים

    בתערוכת פרנקפורט הקרובה תציג אופל מכונית תצוגה מהממת למראה שנושאת את אחד השמות הידועים של המותג – 'מונזה'.

    מכונית התצוגה, בעלת עיצוב מרהיב ולא מציאותי בעליל שהמאפיין הבולט ביותר בו הן דלתות 'כנפי שחף' ענקיות – לא מכריז על דגם עתידי ספציפי אלא מציג מגוון רחב של רעיונות לשימושים שונים.

    'מונזה' הוא שם מותג שבו השתמשה אופל בין השנים 78-86 לטובת מכונית קופה 2+2 יפה שהחליפה את דגם ה'קומודור' ונבנתה על בסיס אופל 'סנטור'.

    דגם התצוגה, לעומת זאת, מציע ארבעה מקומות ישיבה מרווחים ביותר שהכניסה עליהם, מכל צד, היא דרך דלתות שחף ענקיות שמכסות את רוב הפרופיל ואת כל המרחב שבין קורות A ל-C.

    קונספט זה מזכיר במידה רבה את דגם התצוגה של למבורגיני, מארזל, משנת 67', אבל בכל קנה מידה אחר הוא עתידני לחלוטין. לוח התצוגה של המכונית, למשל, יהיה דיגיטלי לחלוטין ומבוסס על תצוגת 'גלאס קוקפיט' חדישה (מסכים במקום שעונים), ואופל מבטיחה שלל רעיונות גם בתחום ממשק המשתמש וגם בתחום התקשורת שאותה היא מפלחת לשלושה תחומים שונים – הנהג, הנוסעים והסביבה החיצונית.

    הקונספט מונזה מונע באמצעות מערכת היברידית עם מאריך טווח, כמו באופל אמפרה (שברולט וולט), עם מנוע בעירה פנימית תלת צלינדרי בנפח 1.0 ליטר שמוזן בגז טבעי.

    אופל הציגה לא מעט דגמי תצוגה מרהיבים בשנתיים האחרונות, אבל אלה לא יכולים להסיר את העננה שרובצת מעל לכלל פעילותה של החברה, ובעיקר מעל ליחסים בינה לבין בעלת הבית שלה, ג'נרל מוטורס.

    כעת, בעיקר לאור הידוק היחסים עם פיז'ו מצד אחד, וההפסדים של ג'נרל באירופה מאידך, לוט עתידה של אופל בערפל, וכך גם עתיד דגמי התצוגה המרהיבים שלה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אופל תהמם את הקהל בפרנקפורט עם 'מונזה'

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.