• Ad
  • מכונית השנה 2014: המועמדות

    הגוף שמארגן את תחרות "מכונית השנה באירופה" חשף את רשימת כל המועמדות לתואר לשנת  2014. בין המועמדות: טויוטה קורולה, מאזדה 3, רנו קפצ'ור, מרצדס S קלאס וטסלה S. זהות המכונית הזוכה תוכרז בתערוכת ז'נבה, בחודש מרץ 2014
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    30 מכוניות חדשות יתמודדו השנה על תואר "מכונית השנה" לשנת 2014, אשר מוענק, מאז שנת  1964, על-ידי עיתונאי רכב אירופאים ונחשב למקדם תדמית לדגמים חדשים.

    בתחרות "מכונית השנה" יכולות להשתתף מכוניות חדשות ששיווקן החל באותה שנה בלפחות חמש מדינות אירופיות (עד סוף אותה שנה), ובתנאי שקיים צפי ריאלי למכירת 5,000 יחידות מהן בשנה.

    58 עיתונאי רכב מ-22 מדינות ברחבי אירופה ידרגו השנה 30 דגמים חדשים שעומדים בקריטריונים. בשלב השני, בדצמבר, תצומצם הרשימה הראשונית לשבע מועמדות, ולאחר סבב בחירה שני יקבע הדירוג ותוכרז הרשימה הסופית ושמה של המנצחת  ב-3 במרץ 2014 – היום הראשון לתערוכת הרכב של ז'נבה.

    הדרוג מתבצע כשבשלב הראשון מחלק כל אחד מן העיתונאים 25 נקודות בין כל המכוניות שבהן הוא בוחר, עליו לכלול ברשימה שלו לפחות חמש מכוניות ואסור לו להעניק יותר מעשר נקודות למכונית אחת. הקריטריונים לבחירה ולדרוג הם עיצוב, נוחות, בטיחות, עלות אחזקה, ניהוג, ביצועים, שימושיות, שביעות רצון, מחיר רכישה, חדשנות טכנולוגית, יחס עלות-תועלת ומודעות חברתית-סביבתית.

    אז מה צפוי לנו השנה?

    מבין 30 המועמדות נמצא השנה את הדור החדש למכונית הפופולרית בהיסטוריה, טויוטה קורולה, ואת הדור החדש של רבת המכר הישראלית בעשור האחרון, מאזדה 3, את הדור העדכני של יונדאי i10 ואת רנו קפצ'ור, התשובה האופנתית של רנו לניסאן ג'וק המצליח. בצד השני של הסקאלה נמצא את מרצדס S-קלאס החדשה, טסלה S, ב.מ.וו i3 (החשמלית החדשה והמסקרנת) ועוד.

    בשנה שעברה זכתה פולקסוואגן גולף בתואר, ומאוחר יותר קיבלה גם את תואר "מכונית השנה העולמית" – תחרות מתחרה שהזוכה בה נחשפת במסגרת תערוכת ניו-יורק.

    מכונית השנה 2013 באירופה, המועמדות:
    אופל קסקאדה
    ב.מ.וו i3
    ב.מ.וו X5
    ב.מ.וו סדרה
    טויוטה אוריס
    טויוטה קורולה
    טויוטה ראב 4
    טסלה S
    יגואר F-Type
    יונדאי i10
    ריינג' רובר ספורט
    לקסוס IS
    מאזדה 3
    מזראטי גיבלי
    מיצובישי ספייס סטאר
    מרצדס S-קלאס
    ניסאן נוט
    סובארו פורסטר
    סוזוקי SX4
    סיאט לאון
    סיטרואן C4 פיקאסו
    סקודה אוקטביה
    פורד אקוספורט
    פורד קוגה
    פורשה קאיימן
    פיג'ו 2008
    פיג'ו 308
    קיה קארנס
    רנו זואי
    רנו קפצ'ור

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.