• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הקרוס-אובר המגודל של אאודי הצטמק בממדיו, ובעיקר במשקלו, אבל מרחב הפנים שלו גדל. אנשי אאודי מבטיחים נתונים שמובילים את הקטגוריה, כמו גם את החיבוריות החדשה למכשירי אנדרואיד (אנדרואיד אוטו) ואייפון (קאר פליי)

    כחודש לפני תערוכת דטרויט, שם תוצג לראשונה באופן רשמי בפני קהל, חשפה אתמול אאודי תמונות ופרטים ראשונים אודות Q7 החדשה.

    הבשורה הצפויה אך החשובה ביותר בנוגע לקרוס-אובר הגדול של אאודי היא שהדור השני של המכונית קל מקודמו ב-325 קילוגרם, וזאת אחת ה"דיאטות" המשמעותיות ביותר במעבר בין דורות ודגמים שבוצעו בשנים האחרונות. לשם השוואה, בעוד שמכוניות שונות השילו לאחרונה כ-100 קילו בין דור לדור – ב- Q7 החדשה נחסך משקל כזה ממערכת המתלים לבדה. 71 קילו נוספים נחסכו ממשקל המרכב, בין השאר בזכות בניית הדלתות מאלומיניום.

    אנשי אאודי מספרים שהמכונית החדשה מהווה מבחינתם "הצהרה טכנולוגית להוכחת יכולותיהם בבניית מרכבים קלים ומנועים יעילים".

    Q7 החדשה בנויה על בסיס פלטפורמת MLB של אאודי שבה משולבים חלקי אלומיניום (שמהווים כ-41% מחלקי הגוף) עם חלקי פלדה מודרנית וחזקה. על בסיס הפלטפורמה הזו ייבנו לא רק הדורות הבאים של השותפים הנוכחיים לפלטפורמה – פולקסוואגן טוארג ופורשה קאיין, אלא גם הקרוס-אובר היוקרתי בעולם (בינתיים) – בנטלי פאלקון.

    בעת ההשקה מוצעים מנוע טורבו-בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים שמספק 333 כ"ס ומנוע טורבו-דיזל בתצורה ובנפח דומים שמספק 272 כ"ס. מנוע הבנזין מאיץ את Q7 החדשה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.1 שניות, ומן הדיזל נדרשות שתי עשיריות שניה נוספות.

    Audi Q7

    המכונית החדשה שוקלת כעת מעט פחות משתי טונות (1,970 ק"ג בגרסת הבנזין, 1,995 ק"ג בגרסת הדיזל), ואנשי אאודי טוענים שאלה הנתונים הטובים ביותר בקטגוריה.
    הקרוס-אובר החדש משתרע אמנם על אורך כביש של יותר מחמישה מטרים, אבל עדיין מדובר בממדים צנועים מקודמו: Q7 קוצר ב-37 ס"מ והוצר ב-1.5 ס"מ יחסית לדגם היוצא, ואילו בסיס הגלגלים קצר כעת בסנטימטר אחד בלבד.

    עם זאת, אנשי אאודי מבטיחים שהמרחב הפנימי שעומד כעת לרשות הנהג וששת נוסעיו לא רק שלא נפגע אלא אפילו שופר, ובמיוחד עבור יושבי שורות המושבים האמצעית והאחורית, ולטענתם זאת כעת המכונית המרווחת ביותר בקטגוריה שלה.

    המהפכה העיצובית המשמעותית ביותר התרגשה על סביבת הנהג: זו הפכה כעת למודרנית ומעוצבת בהתאם למקובל בדור הנוכחי של דגמי אאודי, עם מסך שליטה מרכזי גדול, פחות כפתורים, ויותר פונקציות שמוטמעות בגרסה האחרונה של מערכת השליטה המרכזית MMI.

    Audi Q7

    אנשי אאודי מבטיחים שחבילת מערכות הסיוע-לנהג ומניעת תאונה שתוצע ב- Q7 החדשה היא הגדושה והמורכבת ביותר שמוצעת כיום במכונית סדרתית.
    אאודי, שהכריזה לא מכבר על כוונתה להציע גרסת פלאג-אין היברידית כמעט בכל דגם מתוצרתה, צפויה להשיק בקרוב גם גרסת פלאג-אין היברידית של Q7 החדשה עם מנוע דיזל והנעה כפולה – וזו תהיה הדיזל-פלאג-אין בעלת הנעה כפולה הראשונה מעולם. המערכת ההיברידית תספק 373 כ"ס וכ-72 קג"מ של מומנט.

    עיצובה של Q7 החדשה לקוח כעת משפת העיצוב החדשה של הקרוס-אוברים במשפחת אאודי, כפי שכבר הופיע ב- Q3 החדשה. ממדיה: 5.05 מ' אורך, 1.97 מ' רוחב, בסיס גלגלים של 2.99 מ', ו-1.74 מ' גובה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אאודי חשפה את Q7 החדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.