Ad
פורד F-150 בנסיעה

פורד F150 החדש יגיע לישראל בינואר 2015

חברת גזפרו תייבא בינואר 2015 את הדור החדש של פורד F150. המחיר לא השתנה ביחס לדור הקודם
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

חברת גזפרו שמייבאת בעצמה ובאופן בלעדי לישראל את פורד F150, תשיק בינואר 2015 את הדור החדש לטנדר הנמכר ביותר בעולם. על אף שמדובר בטנדר חדש ומנוע חדש, המחיר לא השתנה. עם זאת הוא עדיין יקר משמעותית ממתחריו.

חברת 'גזפרו' שמתמחה בהסבות מנועי בנזין לגז, נכנסה לתחום היבוא המקביל לפני כשנה וחצי כמשווקת של 'איילון מוטורס', היבואנית המקבילה של דגמי פורד. לפני כשמונה חודשים החלה חברת גזפרו לפעול כיבואנית בקבילה וייבאה בעצמה ובאופן בלעדי דגם חדש בישראל, פורד F150. החברה כבר מכרה בישראל שבעה מדגמי F150 (כל מלאי הכלים שהיה ברשותה) וכעת היא נערכת לקראת השקת הדור החדש.

פורד הציגה את הדור החדש של F150 (13 במספר) בתערוכת דטרויט האחרונה בינואר 2014 ומכירותיו החלו לאחרונה. בדגם החדש פורד ביצע מהפכה של ממש: היא החליפה את מרכב הפלדה המסורתי באלומיניום – חומר חזק וקל מפלדה שלרוב מזוהה עם מכוניות פאר ויוקרה. שימוש נרחב בחומר שכזה ב-F150 משמעות הפחתת משקל של 317 ק"ג והשלכות גדולות הנוגעות ליכולת הדינמית של הטנדר, ליכולות העבודה (גרירה העמסה וכו'), וכמובן לביצועים ותצרוכת הדלק.

הטנדר הוצג בדטרויט עם שלושה מנועי בנזין. כפול-מגדשי טורבו (אקו-בוסט) בנפח 2.7 ליטר (325 כ"ס), V6 (אקו-בוסט) בנפח 3.5 ליטר (365 כ"ס) שגם שווק בדגם הקודם ו-V8 בנפח 5.0 ליטר (385 כ"ס). בנוסף הודיעה היצרנית על החלפת מנוע V6 האטמספרי בנפח 3.7 ליטר (302 כ"ס) ב-V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר (365 כ"ס).

בדור החדש שיגיע אלינו בינואר נמצא את מנוע ה-V6 החדש בנפח 3.5 ליטר אשר מחליף את מנוע ה-3.7 ליטר ששווק בארץ בעבר ושאינו מוצע יותר בדגם החדש. זהו למעשה המנוע הבסיסי בהיצע הדגם כשמנועי הטורבו מדורגים מעליו וה-V8 בפסגה.

למרות שמדובר בדגם חדש לחלוטין ומנוע חדש, מחירו בישראל לא השתנה וימשיך לעמוד על 290,000 שקלים כולל מע"מ והסבה לגז. יחד עם זאת עדיין מדובר במחיר יקר משמעותית ממתחריו הישרים ואף ממחירי אחיו הגדולים, סדרת F350, הנהנים בישראל מהקלות מס בשל הגדרתם כמשאית.

המחיר מתייחס לטנדר בגרסת קבינה וחצי, תיבה אוטומטית (שישה הילוכים), הנעה כפולה, ורמת גימור XL הכוללת שישה מושבים, מערכת מולטימדיה, פיקוד קולי, בקרת שיוט, פנסי ערפל, חישוקים קלים ועוד.

בגזפרו מציינים שכל הכלים שמכרו הוסבו לגז – ושיש עוד אחד במלאי (מהדור הישן). הם גם מוכנים להביא כל גרסה אחרת של ה-F150, כולל הראפטור (גרסת הביצועים של הטנדר) וכבר ייבאו גרסאות בעלות קבינה כפולה (תוספת של כ-30,000 שקלים). המתנה לדגם חדש עורכת בין חודש וחצי לשלושה חודשים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad