• Ad
  • כצפוי: מכשירי תנועה רכשה את השליטה ביבואנית כלי הרכב החשמליים EV MOTORS
    EV MOTORS מייצגת בישראל מספר רב של יצרניות רכב סיניות אבל עד כה לא הצליחה לייבא מספר מכוניות משמעותי מאף אחת מהן. יחד עם 'מכשירי תנועה' צפוי יבוא של מגוון מותגי רכב חשמלי, ובהם גם ארקפוקס מקבוצת BAIC
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יבואנית הרכב הוותיקה 'מכשירי תנועה', אשר מייבאת כיום את סוזוקי ואת משאיות 'מאן' ובעבר ייבאה גם את פורד, פורשה, יגואר, ג'יפ, קרייזלר, דודג', ראם ומותגים נוספים – רכשה את השליטה ביבואנית הרכב הצעירה EV MOTORS אשר שמה לה למטרה להתמחות בייבוא ובשיווק כלי רכב חשמליים מתוצרת סין. 'מכשירי תנועה' תשלם 40 מיליון שקלים תמורת 60% מן הבעלות.

     

    כצפוי: מכשירי תנועה רכשה את השליטה ביבואנית כלי הרכב החשמליים EV MOTORS

     

    לפחות על הנייר EV MOTORS מייצגת בישראל הכי הרבה מותגים של רכב חשמלי אבל עד היום העלתה לכבישים שלנו הכי מעט מכוניות גם אבסולוטית וגם מכל אחד מן המותגים בפני עצמו.

    לאחרונה הכריזה EV MOTORS על חתימת הסכם לייצוג בישראל של יצרנית הרכב המסחרי הסינית Weichai, והיום, בהודעה על עסקת רכישת השליטה בחברה בידי מכשירי תנועה, אושר לראשונה באופן רשמי שהיא מחזיקה גם בזיכיון של יצרנית הרכב ארקפוקס הסינית, מותג הרכב החשמלי של קבוצת BAIC הענקית.

    בנוסף מחזיקה החברה בזיכיונות הייצוג של יצרניות הרכב הסיניות JAC, LEVC ו-Weltmeister (WM) וכן של יצרנית המשאיות והאוטובוסים ANKAI. ל-TheCar נודע גם שהשמועות על כך שבידי החברה הזאת נמצא גם זיכיון היבוא של יצרנית רכבי הספורט הבריטית 'לוטוס', מקבוצת ג'ילי – נכונות.

     

     

    לפער בין העבודה הטובה של בעלי ומנהלי EV MOTORS באיסוף של זיכיונות לייבוא רכב מסין לבין מספר כלי הרכב שהחברה מסרה במציאות יכול היה להיות רק הסבר אחד, הפשוט ביותר, וכצפוי הוא מוגש לנו היום כאשר כל השלל הזה מגיע לפתחה של אחת מיבואניות הרכב הוותיקות ביותר בישראל.

    כפי שכתבנו כאן לפני כשבוע, הפוטנציאל של EV Motors ושל המותגים שהיא מייצגת בישראל עצום, וכעת יש לו סיכוי טוב להתממש תחת כנפיה של קבוצת מכשירי תנועה שמשווקת מכוניות, משאיות, אוטובוסים, כלי רכב מסחריים, צמיגים, ציוד הנדסי וחקלאי, ומפעילה גם חברת ליסינג וסוכנות ביטוח, מימון ותחזוקת רכב.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    כצפוי: יבואנית הרכב 'מכשירי תנועה' רכשה את השליטה ביבואנית כלי הרכב החשמליים EV MOTORS

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.