• Ad
  • יצרנית הרכב הסינית GAC החלה לשווק קרוסאובר חשמלי עם טווח נסיעה של 309 קילומטרים ותג מחיר של 139,000 ש"ח. 100 הלקוחות הראשונים יוכלו להחזיר את הרכב לאחר שישלמו דמי שימוש חודשיים בסך 2,700 ש"ח, והם יקבלו זיכוי שיאפשר להם לקנות דגם מדגמי טויוטה או לקסוס.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'אוריין מוביליטי', חברה אחות של 'יוניון מוטורס', יבואנית טויוטה לישראל, הכריזה הבוקר (2 בפברואר) רשמית על תחילת השיווק של דגם ראשון מתוצרת יצרנית הרכב הסינית GAC, והיא משיקה אותו עם קמפיין ראשון מסוגו, יחיד במינו, ומוזר למדי.

     

     

     

    הדגם – GE3, הוא קרוסאובר חשמלי בקטגוריית סופר-מיני פלוס, והוא מושק אצלנו ברמת אבזור גבוהה יחסית ועם תג מחיר של החל מ-139,000 ש"ח. יבואני GAC לישראל מתחייבים לטרייד-אין במחיר מחירון, כוללים במחיר ההשקה גם את הטיפולים השוטפים, ומציעים ל-100 הלקוחות הראשונים הצעה ייחודית שכותרתה, לכאורה, היא "לא טוב לך? תחזיר לנו!"

    אלא שכאשר מפשפשים "מתחת למכסה המנוע" של ההצעה הזאת מתגלה קמפיין שטרם בוצע כמותו עד היום בישראל: לקוחות שלא יהיו מרוצים מן הרכב מכל סיבה שהיא יוכלו להחזיר אותו ולקבל זיכוי מלא תמורת מחיר הרכישה ששילמו, בניכוי דמי שימוש בסך 2,700 ש"ח לכל חודש שימוש (ההצעה מוגבלת לשישה חודשים מיום קבלת הרכב). בנוסף, הרוכשים ישלמו גם 4,500 ש"ח תמורת עמדת טעינה שתותקן אצלם ומחירה מגולם במחיר המכונית. עד כאן הכל טוב ויפה (ובעבר כבר הוצעו אצלנו הצעות דומות) – אלא שה"קאץ'", במקרה זה, הוא שכל סכום שיוחזר ללקוח יוכל לשמש רק כזיכוי לרכישת דגם מדגמי טויוטה או לקסוס אשר מיובאים בידי חברות אחיות של אוריון מוטורס.

    המסר, ללקוחות, מעט משונה, מפני שהוא אומר משהו בסגנון של "אנחנו סומכים על המותג GAC וחושבים שתאהבו אותו, אבל אם לא תהיו מרוצים תוכלו להחליף אותו במותג מתחרה שגם אותו אנחנו מייבאים". אגב, לא ברור אם זיכוי, במקרה כזה, יהיה ממחיר המחירון המלא של טויוטה או לקסוס או מן המחירים שלהם בפועל.

    מכל מקום, כדי להקל על דרישות התקינה ייובאו בשלב ראשון דגמי GAC לישראל בהתאם למדיניות היבוא של סדרות ייצור מיוחדות, כלומר שהיבואנית יכולה לשווק כאן רק 200 יחידות מכל גרסה ספציפית של כל דגם, ורק 100 הלקוחות הראשונים של GE3 יכולים לקבל את ההטבה הייחודית הזאת.

     

     

    GAC, ששייכת בחלקה לעיר הגדולה גוונג'ו שבסין, מייצרת בכל שנה כ-2.5 מיליון כלי רכב תחת מספר מותגים, ובין השאר גם תחת המותגים הונדה, טויוטה ומיצובישי. החל מסוף השנה שעברה מיוצגת GAC בישראל על-ידי חברת אוריון מוביליטי, החדשה, ששייכת לקבוצת יוניון מוטורס, ובמהלך החודשים האחרונים היא הקימה אולם תצוגה מרכזי ל-GAC בצמוד לאולם התצוגה המרכזי של טויוטה ברחוב יגאל אלון בתל-אביב.

    GE3, בגרסתו החשמלית, מבוסס על דגם לא חדש שתוכנן במקור להנעה קונבנציונלית, והוא מקביל פחות או יותר לדגם ZS של המותג הסיני MG אשר מיוצר על-ידי יצרנית הרכב הסינית SAIC, ואשר הושק לאחרונה בישראל. אנשי GAC טוענים לטווח נסיעה של 309 קילומטרים עם סוללה טעונה במלואה, אולם לסוללה זאת, שמכילה כמעט 55 קילוואט של אנרגיה – אין אפשרות לטעינה מהירה. המנוע החשמלי מייצר 177 כוחות סוס ומומנט של 29.5 קג"מ, ואלה מאפשרים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.6 שניות.

    חבילת האבזור של GE3 כוללת מערכת מולטימדיה עם ממשק בעברית, מושבים מדופני עור עם חימום במושבים הקדמיים, כיוונון חשמלי למושב הנהג, גג שמש חשמלי, פנסי LED, כניסה והנעה ללא מפתח, משטח הטענה לטלפון נייד, מצלמת 360, פתחי מיזוג ושקע USB למושב האחורי. הדגם קיבל ציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק הסינים C-NCAP, אולם בישראל הוא נמכר ללא מערכות סיוע מתקדמות לנהג (אלא רק עם התקנה מקומית של 'מובילאיי'), וזה לא היה מאפשר לו לזכות בציון סביר במבחני הריסוק האירופאים הרלבנטיים יותר למקומותינו.

     

     

    כאמור, מחירו של GE3 בישראל כולל התקנת עמדת טעינה ביתית וכן כבל טעינה עבור עמדות ציבוריות. במחיר זה כלולה גם התחייבות לטרייד-אין עתידי במחיר מחירון כעבור שלוש שנים – אך גם זה מותנה "בשדרוג לדגם חדש". בנוסף כולל המחיר גם טיפולים שוטפים בחינם למשך שלוש שנים או עד 45,000 ק"מ.

    באופן בלתי צפוי, מבאס וטראגי, על חגיגות ההשקה של המותג הסיני החדש מעיב כרגע הצל הכבד של וירוס ה'קורונה' אשר בין השאר עלול למנוע, לעת עתה, את הגעתם של נציגים רשמיים של היצרן הסיני לישראל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המותג הסיני GAC מושק בישראל עם קמפיין "לא טוב לך? קנה טויוטה!"

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.