Ad

ב.מ.וו. חשפה את מתיחת הפנים של סידרה 1

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

השלב האחרון בחיי הדור השני של סידרה 1 יוצג בתערוכת ז'נבה, עם פנים יפות יותר ומנועי שלושה צילינדרים. זאת ההאצ'בק האחרונה בעלת הנעה אחורית, וגם זה לא לעוד הרבה זמן

ב.מ.וו. חשפה ביום שישי האחרון פרטים מלאים ותמונות של מתיחת הפנים של סידרה 1, עם כמה קווי דמיון נאים מאד לאחיותיה החדשות – מכוניות הקופה והקבריו מסידרה 2.

מתיחת הפנים הזו היא ככל הנראה האחרונה שמבוצעת במכונית ההאצ'בק הסדרתית היחידה שנותרה בימינו עם הנעה אחורית, וגם זה לא יימשך עוד הרבה זמן: הדור הבא של סידרה 1 יתבסס על 'סידרה 2 אקטיב טורר החדשה', בעלת הנעה קדמית.

שינויי העיצוב החיצוניים החשובים בוצעו בחזית – עם "פנים" נאות בהרבה מן הדגם המחודש (שבעצמו נראה טוב יותר מן הדור הראשון של המכונית), שהיה, כך נראה, הפחות אטרקטיבי למראה מכל דגמי ב.מ.וו. למעט X6.
פנסי החזית נראים כעת "חדים" יותר ומכילים תאורת יום סטנדרטית בתצורת LED, כמו גם עם אופציה לפנסי LED, הפרצוף בכללותו נראה ספורטיבי יותר, עם שבכה קדמית, כונסי אוויר ופגוש ספורטיביים יותר למראה, וגם האחוריים מעוצבים באופן נאה ועם תצורת ה-L שאופיינית לפנסים האחוריים בשאר דגמי החברה.

BMW 1 Series - 2015 - 005

מתיחת הפנים בוצעה במקביל בגרסאות השלוש והחמש דלתות של ההאצ'בק הקטנה, והחידוש הנוסף החשוב הוא הוספת המנועים התלת-צילינדריים החדשים של ב.מ.וו. להיצע המנועים של הסידרה.

BMW 1 Series - 2015 - 001
מגוון מנועי סידרה 1 כולל כעת שבע אופציות הנעה עם מנועי טורבו-דיזל ושש אופציות למנועי בנזין (כולל גרסאות הנעה לכל הגלגלים) והוא משתרע על כל הקשת, החל ממנועים חסכוניים למדי בתצרוכת דלק וזיהום אוויר ועד למנוע השישה צילינדרים בשורה של ה-M135 עם הנעה לכל הגלגלים. אנשי ב.מ.וו. טוענים שכל המנועים שופרו ביחס למכונית שלפני מתיחת הפנים והם מציגים שיפור בתצרוכת הדלק ובזיהום האוויר שלהם.

המנוע החסכוני ביותר הוא הדיזל התלת-צילינדרי של ה-116d, בנפח 1.5 ליטר שמספק 116 כ"ס. מנוע הבנזין הצנוע ביותר, גם הוא תלת-צילינדרי בנפח 1.5 ליטר, מספק 109 כ"ס ומאיץ את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.9 שניות.
מעליו מוצעים שני מנועי בנזין ארבעה צילינדריים בנפח 1.6 ליטר בגרסאות ה-118 וה-120, שמספקים 136 כ"ס ו-177 כ"ס בהתאמה, ואילו מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של גרסת ה-125 מספק 218 כ"ס ומאיץ את סדרה 1 המתוחה תוך 6.5 שניות ל-100 קמ"ש.

BMW 1 Series - 2015 - 0011
מנוע השישה צילינדרים בשורה בנפח 3.0 ליטר שודרג כך שהוא מספק 5 כ"ס נוספים, ו-326 כ"ס בסה"כ, הוא מניע את גרסת ה-M שמוצעת עם הנעה אחורית (4.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית שמוגבלת ל-250 קמ"ש) וגם בגרסת הנעה לכל הגלגלים שמאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות. המנועים מוצעים עם תיבות הילוכים רגילות או עם תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של ב.מ.וו. בעלת שמונה יחסי העברה.

חיבוריות סטנדרטית

עיצוב הפנים שופר עם קונסולה מרכזית חדשה והרחבת היצע האבזור הסטנדרטי (בקרת אקלים אוטומטית, חיישן גשם, חיישן לחץ אוויר בצמיגים ועוד), ומערכות המולטימדיה וממשק הנהג יכולות כעת לבוא לידי ביטוי מבעד למסך מגע חדש, באיכות גבוהה ובגודל 6.5 אינטש.

BMW 1 Series - 2015 - 0012
באירופה תוצע סידרה 1 המתוחה עם כרטיס SIM מובנה כסטנדרט, בין השאר כדי להישאר מחוברת אל רשת השירות של החברה אבל גם כדי להציע את מערכת הניווט החדשה של החברה שמסייעת למכונית לחסוך בדלק על ידי "ניבוי" המשך הדרך והכנת מערכת ההנעה למה שצפוי לה בהמשך.

אנשי ב.מ.וו. פרסמו סרטון שמציג את כל השינויים שכוללת מתיחת הפנים.

 

  • Ad
  • Ad
  • Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות