
הכשל במצלמה של מיצובישי ובעל הרכב שניצח את יבואנית הרכב
שיחה מוקלטת של 2:23 דקות הספיקה לנפגע כשל ה-FCM כדי לתבוע את חברת כלמוביל ולקבל ממנה פיצוי על הנזק שנגרם לו. היבואנית הודתה שקיימת "יחידת בקרה חדשה ומשופרת"

שיחה מוקלטת של 2:23 דקות הספיקה לנפגע כשל ה-FCM כדי לתבוע את חברת כלמוביל ולקבל ממנה פיצוי על הנזק שנגרם לו. היבואנית הודתה שקיימת "יחידת בקרה חדשה ומשופרת"

עשרות בעלי מיצובישי אאוטלנדר מתלוננים על תקלה סדרתית בכלי רכב כמעט חדשים. כרגיל – היצרנית מתקנת בחו"ל אבל לא בישראל

מיליוני משאבות דלק פגומות מוחלפות כדי למנוע תאונות אבל הונדה, טויוטה, יונדאי, סובארו וסוזוקי לא חושבות שזה נוגע לנו, ולמשרד התחבורה לא אכפת

לפני שמתלהבים משדרוג מערכות הבטיחות של מיצובישי אאוטלנדר צריך לקחת בחשבון שתיקון תקלה במערכת כזאת עלול לעלות סכום חמש ספרתי

כ-140 בעלי רכב שחרדים לעתיד הסוללה ברכב ההיברידי-נטען שלהם החליטו שהם יכולים להסתדר בלי הנדבות ש"הושלכו" אליהם בהסדר פשרה מגוחך והודיעו לבית המשפט על רצונם להיות מוחרגים ממנו. כעת הם מבקשים מבית המשפט להורות ל'כלמוביל' להפיץ את נוסח הפשרה לכלל בעלי הרכב בארץ כדי לאפשר גם לאחרים לברוח מן המלכודת

שווה ערך ל-600 שקלים. זה מה שנותר לכל בעל אאוטלנדר היברידי-נטען מתביעה ייצוגית על סך 41,500 שקלים. לבעלי הרכב יש 30 ימים לבקש מבית המשפט לא לכלול אותם בהסדר – אחרת לא יוכלו לתבוע לעולם

בתובענה ייצוגית שהוגשה כנגד מיצובישי נטען שהחברה ביצעה מספר קריאות לתיקון וניסיונות לתקן תקלות ביחידת הבקרה האלקטרו-אופטית ששולטת במערכות הסיוע לנהג, ולמרות זאת היא מפילה את עלויות התיקון על בעלי הרכב
אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.