עופר אבניר, יבואנית סי-דו לישראל, משיקה את הדגמים המחודשים של אופנועי הים שלה לשנת 2013. עיקר החדשות הן המשך החדרתם של עזרים אלקטרונים גם לדגמים הבסיסיים, והוספת חמישה דגמים חדשים להיצע המקומי.
מדי שנה נמכרים בישראל כ-300 אופנועי ים חדשים במחירים הנעים בין 50,000 שקלים ל-115,000 שקלים. סי-דו מובילה את המכירות עם נתח שוק של 50% בארץ, כמו גם בעולם (השוק האמריקני הוא הגדול ביותר עבור החברה הקנדית). ב'עופר אבניר' מדגישים שמספר מחזיקי רישיונות השייט בישראל נמצא בעליה מתמדת, כך שעל אף המיתון נשמרת יציבות במכירות כלים ימיים.
כמו בדגמי 2012 גם השנה נמצא בכל דגמי סי-דו את מערכת 'iControl' אשר משלבת את הבלמים, ההילוך האחורי הייחודי לדגמי סי-דו ('iBR') והמצערת האלקטרונית האלחוטית ('iTC'). בדגמים הבכירים מותקנת גם בקרת שיוט מבוססתGPS (שיכולה לסייע בעת גרירת גולש) ואפשרות לבחירה בין שני סגנונות רכיבה, 'ספורט' ו'טורינג'. ברוח התקופה יש גם מצב 'ECO' אשר מגביל את הספק המנוע (ומכאן כמובן את הביצועים) לטובת צריכת דלק עדיפה. בסי-דו מבטיחיפ חיסכון של עד 56% בצריכת הדלק בהשוואה למתחרים.
בכל דגמי סי-דו מותקנים מנועים מתוצרת 'רוטאקס' (ROTAX) בנפחים ובהספקים שונים. המנוע הבכיר בהם הושק בארץ בקיץ 2012 ומפיק 260 כ"ס ממנוע ארבע פעימות בנפח 1.5 ליטר, שנעזר במגדש-על עם מצנן-ביינים.
דגמי 2013 החדשים הם 'GTS' ו-'GTI' עם מנועים בהספקים של 130 עד 155 כ"ס (67,000 שקלים עד 86,000 שקלים) לקטגוריה הבסיסית, GTI ו-GTX לקטגוריית ה'וויק' (Wake) שמיועדת לגרירת גולש – בהספקים של 155 או 215 כ״ס (79,000 ו- 95,000 שקלים בהתאמה), ו'GTX לימיטד iS', אופנוע הדגל שמספק 260 כ"ס ומוצע במחיר של 113,000 שקלים.