• Ad
  • טויוטה קורולה החדשה מושקת בישראל עם מערכת מולטימדיה בטכנולוגיית ה-Mirror Link היוצרת תמונת ראי של הסמארטפון על גבי מסך המגע ברכב. בנוסף, מנכ"ל טויוטה ישראל מודיע כי מחירה של המשפחתית לא צפוי להשתנות בעקבות עדכון המס הירוק ב-1 באוגוסט
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, משיקה בארץ את הקורולה החדשה. שלא כמקובל, ישראל היא בין המדינות הראשונות לקבל את המשפחתית החדשה (שלושה שבועות בלבד לאחר שהמכונית הראשונה ירדה מפס הייצור).

    מתוך כ-170,000 יחידות שנמכרו בישראל מיום השקתה של 'קורולה' בישראל בשנת 2002 (דור 6), 69,000 קורולות הן מהדור האחרון. בממוצע, לאורך כל התקופה, עמד נתח השוק של קורולה בארץ על 18% מפלח השוק, ועם הקורולה החדשה הציפיות גדולות עוד יותר.

    הדור האחד-עשר של 'קורולה' שונה משמעותית מקודמיו, עם קווים שמזכירים את אלה של 'אוריס', וגם את 'אוונסיס' הגדולה יותר.

    בסיס הגלגלים של קורולה הוארך ב-10 ס"מ ועומד כעת על 270 ס"מ, ואילו האורך הכללי הוא  462 ס"מ. כך הפכה קורולה לאחת המכוניות הארוכות והמרווחות בקטגוריה.

    'קורולה' החדשה תוצע עם המנוע בנפח 1.6 ליטר המוכר מ'אוריס', שמספק 132 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים רציפה (עם אפשרות לתפעול ידני בין שבעה הילוכים מתוכנתים). הביצועים טובים למדי עם האצה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. קורולה  החדשה תוצע גם עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים (10 שניות למאה קמ"ש).

    לאורך השנים, טויוטה קורולה סבלה מנחיתות, אם זה בממדים בדור התשיעי, במספר כריות האוויר בתחלת דרכו של הדור העשירי (4 כריות כשהסטנדרט אצל המתחרות היה 6) או ברמת האבזור (היעדר מרימי חלונות חשמליים מאחור). הפעם משוכנעים אנשי היבואנית שבידיהם קלף חזק. לדברי רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, ישראל היא בין השווקים הראשונים לקבל את המכונית החדשה וטויוטה אף שינתה קומבינציות מסוימות עבור הדגם הישראלי, כמו שילובי צבעים וחומרים, וכן את האפשרות לספק שלושה מפתחות חכמים לכל מכונית (השלישי מיועד בעיקר עבור מפעילי ציי רכב ששומרים מפתח נוסף אצל קצין רכב, למקרה הצורך).

    גולת הכותרת של סעיף האיבזור היא מערכת 'טויוטה טאצ' 2' שתהיה זמינה כבר ברמת הגימור הבסיסית ('סאן'). זהו הדור השני של מערכת המולטימדיה המוכרת של היצרנית הכוללת: מערכת שמע עם שליטה מההגה, מסך מגע (6.1 אינץ'), מצלמה אחורית, ובלוטות'.

    החידוש בדור השני הוא תמיכת המערכת בטכנולוגיית Mirror Link אשר יוצרת תמונת ראי של הסמארטפון על גבי מסך המגע ברכב. באמצעות אפליקציית 'Drive Link', שניתנת להורדה בחינם, מוצגות על מסך הרכב אפליקציות המכשיר הנייד, כגון Facebook, Outlook Calendar, Waze, Google Maps  ועוד. תפעול האפליקציה בסלולר נעשה דרך מסך הרכב וכולל: שליטה על הניווט (גם בעברית), גישה וחיוג לאנשי הקשר (גם בעברית) וגישה לקבצי המוסיקה המאוחסנים במכשיר הנייד. כשהמכונית במצב חנייה (להבדיל ממצב נהיגה) מתאפשרת גישה מלאה לכל יישומי הסמארטפון – הודעות טקסט, אפליקציות, משחקים, גלישה באינטרנט ועוד. כרגע החיבור מבוצע בעזרת כבל ומתאים לסמסונג גלקסי 3, ונוט 2. בעתיד תתממשק המערכת באופן אל-חוטי ועם טלפונים נוספים. רשימת האיבזור כוללת גם שבע כריות אוויר, תאורת LED קבועה ועוד.

    מחיר הקורולה ברמת הגימור הבסיסית הוא 128,000 שקלים. גרסת ה-GLI עולה 130,000 שקלים וכלולים בה גם חישוקי 16 אינץ' קלים, מראות מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל, ריפוד מהודר ובקרת אקלים מפוצלת. הגרסה הידנית תוצע רק ברמת האבזור הגבוה יותר ותעלה 124,000 שקלים.

    דנאי מבטיח שעדכון נוסחת המיסוי הירוק, ב-1 באוגוסט, לא ישפיע על מחירה של קורולה, שתישאר בקבוצת זיהום 3 (הידנית תישאר בקבוצה 4), בעוד שרוב המתחרות יספגו נטל מס כבד יותר היות שמכוניותיהם ידורגו ברמות זיהום גבוהות יותר.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טויוטה קורולה החדשה בישראל: "המחיר לא צפוי להשתנות"

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.