• Ad
  • שברולט קרוז מלפנים

    שברולט קרוז מתעדכנת בשנית

    שברולט קרוז מתעדכנת פעם שניה. השינויים כוללים עיצוב מחודש לחרטום שיפור הנדסת האנוש ותוספת אבזור בתא הנוסעים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    GM מעדכנת את שברולט קרוז פעם שניה. השינויים אינם גדולים וכוללים נגיעה בחרטום, שיפור הנדסת האנוש ותוספת אבזור בתא הנוסעים.

    שברולט קרוז הוצגה בסוף 2008 ולפני כשנה עברה מתיחת פנים ראשונה שכללה שינוי בחזית, הוספת מערכת המולטימדיה של שברולט (MY-LINK) ושדרוג מנוע שהביא לחיסכון בדלק ושיפור של שני דרגות במיסוי הירוק.

    גם הפעם השינויים כוללים עדכון חרטום ותוספת אבזור, אך המכלולים המכאניים נותרו כשהיו.

    במסגרת העדכון עוצב חרטומה של המשפחתית הקומפקטית מחדש כך שכעת הוא מיישר קו עם מראה המאליבו והאימפלה. בפרופיל ומאחור לא בוצעו שינויים.

    שברולט אינה מפרסמת תמונה של תא הנוסעים בשלב זה ומסתפקת בדיווח העדכונים שבוצעו. אלה מתבטאים בשיפור הנדסת האנוש (למשל כפתור פתיחת תא המטען עבר לקונסולה המרכזית וכפתור נעילת/פתיחת הדלתות עבר למשענת היד של הנהג), והחלפת מערכת המולטימדיה הקודמת במערכת מתקדמת יותר בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ' הנשלטת גם באמצעות פיקוד קולי, תאימות עם מערכת 'Siri' של 'אפל' וחיבור סלולרי 4G ו-Wi-Fi מובנה.

    שברולט שיפרה את חבילת האבזור הבסיסית בארה"ב ותציע את הקרוז כסטנדרט עם 10 כריות אוויר (כפי שמוצעת גרסת הטורבו בישראל), התראה על רכב "בשטח מת", חיישני רוורס ומצלמת רוורס.

    המכונית תוצג לציבור בתערוכת ניו יורק הקרובה שתפתח ב-14 באפריל ושיווקה בארה"ב יחל בסתיו כדגם 2015. מ-UMI, יבואנית שברולט, נמסר שטרם ידוע מתי יגיע הדגם המחודש היות וקרוז מגיעה אלינו מדרום קוריאה ולא מארה"ב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.