• Ad
  • שברולט קרוז בלו

    שברולט קרוז מוזלת ל-108,000 שקלים

    UMI חותכת את מחיר שברולט קרוז פעם שניה השנה, ומציעה את המשפחתית במחיר של 108,000 שקלים. בכך הופכה המשפחתית הזולה בישראל, לאטרקטיבית עוד יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    UMI, יבואנית שברולט, הודיעה על שיווק מהדורה מוגבלת של דגם קרוז במחיר נמוך יותר מהמחיר עד כה – שגם כך היה המחיר הזול ביותר למשפחתית בישראל. המחיר החדש עומד על 108,000 שקלים – הפחתה של 6,000 שקלים לעומת המחיר הקודם.

    המהדורה המוגבלת והמוזלת נקראת 'בלו' ומוצעת עם מנוע טורבו-בנזין המוכר בנפח 1.4 ליטר (140 כ"ס) בשילוב תיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים. רשימת האבזור של גרסה זו כוללת צביעה כחולה ייחודית, חישוקים 16 אינץ' קלים, ומערכת מולטימדיה חדשה (8 אינץ') תומכת עברית ומערכת DVD.

    כשהושקה שברולט קרוז טורבו בישראל לפני כשנתיים עמד מחירה של המכונית על 140 ו-150 אלף שקלים (תלוי ברמת האבזור). מאז חתכה היבואנית את מחיר הדגם מספר פעמים, כאשר השנה זו פעם שניה. הפעם הקודמת הייתה בספטמבר השנה אז הוזל מחירה של המשפחתית מ-125,000 שקלים ל-114,000 שקלים. בכך הפכה המכונית למשפחתית הזולה בישראל וכמתחרה חדשה בסגמנט התת-משפחתיות כדוגמת סקודה ראפיד, פיז’ו 301 ויונדאי i25. כעת מוזל מחירה פעם נוספת ל-108,000 שקלים. גם הפעם UMI מגבילה את המחיר למלאי מסוים (גרסת בלו) – מלאי שכנראה "נפל" לידיה של UMI כתוצאה מיציאת שברולט מאירופה ורצונה של שברולט העולמית להיפתר ממלאי עודף.

    להוזלה במחיר הקרוז גם כמה סיבות נוספות שהעיקריות שבהן הן התיישנות הדגם ובואו של דור חדש בעוד כשנה. הדגם החדש טרם נחשף אם כי בסין הוצגה קרוז חדשה בתערוכת בייג’ינג (באפריל השנה). עד שיגיע אלינו הדור החדש, הדור הנוכחי עודכן קלות (בעיקר קוסמטית) ומיישר קו עיצובי עם המאליבו הגדולה יותר. העדכון הקוסמטי הוצג בתערוכת ניו יורק האחרונה (באפריל השנה) ויגיע אלינו בעוד כמה חודשים (כנראה בתחילת הרבעון השני של 2015). העובדה שהמכונית נמצאת בסוף דרכה מאפשרת ליבואנית להשיג מחיר קניה טוב יותר מהיצרנית. לצד זה נמצא את התחדשותן של המתחרות הבולטות (קורולה, מאזדה 3 ואוקטביה) אשר הפכו חביבות יותר בקרב ציי הרכב על חשבון הקרוז ואילצו את היבואנית להוזיל מחיר כדי לפנות לצרכן הפרטי. כמובן שגם שער הדולר הנמוך לאורך מרבית התקופה (רק לאחרונה שינה השער מגמה), אפשר ליבואנית לחתוך מחירים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.