עם מחירים תחרותיים ומנועים בעלי הספק גבוה יותר ותצרוכת דלק נמוכה יותר מקווה שברולט לשוב אל מרכז הבמה
צילום: רונן טופלברג
חברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, השיקה אתמול (1 אפריל) קמפיין חדש שמטרתו להדגיש את מרכזיותו של מנוע ה-1.4 ליטר מוגדש הטורבו במגוון הדגמים של החברה, תוך כדי הנגשתו ללקוחות.
לאחר שבשנים האחרונות הונעו רוב הדגמים הבינוניים-בגודלם של החברה במנועי 1.6 ו-1.8 ליטר אטמוספריים, שלא בלטו לטובה בתצרוכת הדלק שלהם, מעמידות כעת היצרנית והיבואנית את מנוע ה-1.4 ליטר כמנוע ה"לחם והחמאה" של רוב הדגמים הנמכרים ביותר שלה, תוך כדי מיצוב הדגמים עצמם ברמת מחירים תחרותית עבור לקוחות פרטיים.
יריית הפתיחה של הקמפיין הייתה השקה דינמית קצרה לעיתונות הרכב המקומית, במסגרתה התאפשרו "נהיגות טעימה" קצרות על חמישה מדגמי שברולט בעלי מנועים מוגדשים.
מגוון הדגמים שיונעו מעתה באמצעות מנוע ה-1.4 ליטר מוגדש הטורבו שמספק 140 כ"ס כולל את הקרוס-אובר הקטן טראקס, מכונית הסופר מיני סוניק בגרסת ה-RS ה"חמה" שלה, שעולה מעתה 110,000 ש"ח, המכונית הקומפקטית (משפחתית קטנה) קרוז, שגרסת הסדאן טורבו שלה עולה מעתה החל מ-125,000 ש"ח וההאצ'בק טורבו עולה 124,000 ש"ח, והמיני-מיניוואן אורלנדו שעולה החל מ-157,000 שח.
בנוסף, המכונית המשפחתית הגדולה של שברולט, מאליבו, תונה מעתה באמצעות מנוע בנפח 2.0 ליטר מוגדש טורבו ותעלה החל מ-176,000 שח.
גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה אמרה אתמול שמנועי הטורבו מציעים תצרוכת דלק טובה לצד רמת ביצועים גבוהה יותר, וש"להערכת החברה הם צפויים להאיץ את המכירות וישיבו את שברולט למקומה הטבעי, כאחד המותגים המבוקשים בישראל".
עיני התייחסה גם לפרשת הקריאות לתיקון שבה מככבת כעת שלא בטובתה חברת ג'נרל מוטורס, ואמרה "טויוטה וג'נרל מוטורס, שני היצרנים הגדולים בעולם מבחינת היקף מכירות, מחוייבים לרגישות-יתר בכל הנוגע לקריאות לתיקון, ומבצעים את המוטל עליהם. בכל מקרה הלקוחות שלנו מטופלים בהתאם להנחיות היצרן ולא ייפגעו".
ברבעון הראשון של השנה מסרה שברולט כ-5,000 מכוניות, כמעט כפול בהשוואה ל-2,554 שנמסרו בתקופה המקבילה אשתקד.