• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סקר שנערך בארה"ב מגלה על מה מוכנים נהגים לוותר תמורת החופש מעומסי תנועה

    27% מן הנהגים בארה"ב מוכנים לוותר על יחסי מין למשך שבוע תמורת שבוע ללא פקקי תנועה. כך עולה מסקר אינטרנטי שפורסם אתמול בארה"ב על-ידי חברה שמספקת שירותי ניווט.

     מן הסקר, שצוטט בהרחבה במדיות המובילות בארה"ב, עולה שאחוז עצום של נהגים מודה בביצוע פעולות שונות, חלקן גם משונות, תוך כדי נהיגה, והיה מבצע פעולות עוד יותר משונות (ורובן גם לא חוקיות) לולא חשש מלהיתפס. 

    כך, למשל, כתשעה אחוזים מן הנהגים שנסקרו סיפרו שהפנטזיה שלהם היא לנהוג עירומים כביום היוולדם בתנאי שאיש לא יבחין בהם, 15% רוצים לקיים יחסי מין בעת נהיגה, 30% לחטט באפם ו-54% רוצים לשיר בקולי קולות. 

    על מה מוכנים נהגים אמריקנים לוותר תמורת החופש מפקקי תנועה?
    על מה מוכנים נהגים אמריקנים לוותר תמורת החופש מפקקי תנועה?

    בעוד שיש מי שרק חולמים, אחרים גם מבצעים, ולא תמיד דברים שמועילים לבטיחות: 11% הודו שקיימו יחסי מין בעת נהיגה (17% גברים לעומת 5% נשים), 13% הודו שאכלו, 19% משתמשים ברשתות חברתיות ובמשחקים בטלפונים חכמים, ו-58% משוחחים בטלפון ושולחים הודעות טקסט.

    אגב, בניגוד למה שאולי אפשר לצפות, בפעילות מינית בעת נהיגה הודו נהגים מבוגרים יותר (35-44, 18%) ולא דווקא צעירים (17% בקרב בני 18-34, ו-8% בקרב בני 45-54).  חלק מן הפעילויות הללו אכן הובילו לתאונות: 6% מבין מי שהודו שהתאפרו תוך כדי נהיגה גרמו לתאונה, 9% מבין מי שהודו שקראו ספר או עיתון גרמו לתאונה, וכך גם 5% מבין מי שקיימו יחסי מין בעת נהיגה. אלא שהפעילות החריגה המסוכנת ביותר, לפחות מבחינת
    פעולות שאכן גרמו לתאונות, היא דווקא גילוח: 16% מן הנהגים שהתגלחו הודו שגרמו לתאונות. 

    30% מבין מי שהודו בשימוש בטלפון לשיחה או משלוח טקסט הודו גם שהיו מעורבים בכמעט תאונה, וכך גם 27% מבין מי שהודו שהתאפרו.  אחד הממצאים הבולטים ביותר בסקר הוא שכמעט כל הנהגים (99%) מתוסכלים מן ההתנהגויות והנהיגה של נהגים אחרים, בין השאר מפני שהם לא כל כך רואים כיצד הם עצמם נראים בעיניי אחרים. 

    בעוד ש-60% מן הנסקרים הודו שהם משתמשים בטלפונים סלולריים בעת נהיגה, 65% מן הנשאלים מתוסכלים וכועסים על כך שנהגים אחרים משתמשים בטלפונים סלולריים בעת נהיגה…

    פעולות הנהיגה המעצבנות ביותר את רוב הנסקרים הן שינויי נתיב תכופים (55%), "זעם כבישים" (התנגות גסה ואלימה כלפי נהגים אחרים, 61%), משליכי אשפה (62%) נהגים ש"תקועים" בנתיב המהיר (63%) ומי שנדבקים לזנב ולא שומרים מרחק (69%). 

    ועל מה הייתם מוכנים לוותר תמורת נהיגה ללא פקקי תנועה מעצבנים?  כמחצית מן הנסקרים מוכנים לוותר על אלכהול (49%) או על שימוש ברשתות חברתיות (47%) למשל שבוע תמורת תקופת זמן מקבילה ללא פקקים, 35% מוכנים לוותר על קפה, 27% על יחסי מין, ורק 20% יסכימו לוותר על הסמארטפון שלהם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שבוע ללא סקס תמורת שבוע ללא פקקים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.