• Ad
  • רנו מנסה לשוב אל שוק היוקרה

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עם תת-מותג חדש, 'אינישיאל פריז', רנו תנסה לשכנע לקוחות להעדיף את המוצרים שלה על-פני אלה של ב.מ.וו. ואאודי

    בתערוכת פריז הקרובה תוכיח רנו שהיא לא מתייאשת מכוונתה להימצא בשוק היוקרה הרווחי, ולשוב אליו למרות הכישלון הקודם.

    מכונית סדרתית יוקרתית, אשר תהיה דומה באופן כלשהו למכונית התצוגה שהוצגה על-ידה בתערוכת פרנקפורט, תושק בפריז ועשויה להיות הראשונה בסדרת דגמים שתיקרא ' Initiale Paris'.

    הרעיון של רנו דומה באופן מפתיע (או לא) למיתוג ה-DS שבו משתמשת סיטרואן – כלומר תת-סדרה של דגמים מעוצבים וממותגים אשר מבוססים על דגמים סדרתיים של היצרן. דגם תצוגה בשם 'קונספט אינישיאל פריז' הוצג על-ידי רנו בתערוכת פרנקפורט האחרונה, בספטמבר, ומציג באופן כללי כיצד תיראה רנו אספאס החדשה, דור חמישי למכונית שהמציאה את המיניוואן.
    בשונה מדגם התצוגה, לאספאס הסדרתית יהיו דלתות קונבנציונליות ולא דלתות הזזה, אבל הפרופיל הכללי שלה יהיה דומה לזה של מכונית התצוגה.

    ייתכן שרנו תשיק את 'אינישיאל' הראשונה שלה על בסיס האספאס, כלומר תייצר מכונית דומה – רעיונית – ל'אוונטים' שהושקה בשנת 2001 וייצורה הופסק בשנת 2003 לאחר שנכשלה מסחרית.

    כיום, גם בזכות גמישות הייצור (אוונטים יוצרה עבור רנו על ידי קבלן המשנה מאטרה) וגם מפני שהשוק הרבה יותר בשל לגרסאות מעוצבות של יצרני מסה, יש לדגם כזה סיכוי טוב יותר להצליח מבעבר.
    בנוסף, לרנו יש כוונה לשוב לדומיננטיות בפלחי השוק של מכוניות קומפקטיות ומשפחתיות גדולות (מגאן, לגונה), עם דגמים חדשים ואיכותיים יותר של מכוניות בקטגוריות האלה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.