• Ad
  • לנד רובר ריינג' רובר אווק מלפנים
    חברת המזרח, יבואנית לנד רובר, מרחיבה את היצע גרסאות ריינג' רובר אווק בישראל ומוסיפה גרסת טורבו-דיזל. המחיר מעט יקר יותר אבל המכונית חסכונית ומאובזרת יותר (במעט)
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בתערוכת לוס אנג'לס 2010 הציגה לנד רובר את ריינג' רובר אווק. המכונית הוצגה אז עם מנוע טורבו-דיזל 2.2 ליטר (150 ו-190 כ"ס) ועם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר (240 כ"ס), אבל לישראל הגיעה רק עם מנוע טורבו-בנזין. לאחרונה הודיעה חברת המזרח, יבואנית לנד רובר, על הרחבת היצע גרסאות ריינג' רובר אווק עם הוספת גרסת טורבו-דיזל. לטענת היבואנית דרישה גוברת  למנועי דיזל חזקים וחסכוניים הובילה אותם להחלטה זו. גרסת הטורבו-דיזל תצטרף לגרסת הטורבו-בנזין שתמשיך להימכר במקביל.

    מנוע הדיזל, 4 צילינדרים בנפח 2.2 ליטר ומגדש טורבו מוכר מדגמים אחרים של היצרנית. ההספק עומד על 190 כ"ס ונתון המומנט על 42.8 קג"מ (לעומת 240 כ"ס ו-34.6 קג"מ במנוע הבנזין). הכוח מועבר לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית חדשה יחסית בעלת תשע מהירויות (שהחליפה את תיבת ההילוכים הקודמת בעלת שישה הילוכים ששרתה את הדגם עד מתיחת הפנים שהוצגה באוגוסט 2013). הביצועים מעט פחות טובים מגרסת הבנזין: תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ומהירות מרבית של 195 קמ"ש (7.6 שניות ו-217 קמ"ש בהתאמה לבנזין). צריכת הדלק כצפוי נמוכה משמעותית עם ממוצע בתנאי מעבדה של 17.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (לעומת 12.8 ק"מ לליטר בבנזין).

    שני המנועים יוצעו באותם רמות גימור, 'פיור', 'פיור פלוס' ו'פרסטיג" כאשר בשלב הראשון תשווק המכונית רק ברמת גימור 'פיור פלוס' האמצעית שכוללת מערכת מולטימדיה מקורית, גג שמש, בקרת שיוט, מושבי עור חשמליים, חיישני חנייה, חיישני גשם ותאורה, חישוקים קלים ועוד. למעשה רמות הגימור זהות במנועי הבנזין והדיזל למעט שני הבדלים: בדיזל יש גם דלת תא מטען חשמלית וגג בצבע שחור.

    מחירי גרסאות הדיזל מעט יקרים יותר ועומדים על 416, 460 ו-516 אלף שקלים לעומת 404, 448 ו-504 אלף שקלים בבנזין.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ריינג רובר אווק דיזל גם בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.