• Ad
  • אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק מלפנים
    יבואנית אלפא רומיאו החלה בשיווק גרסה אוטומטית של ג'ולייטה תלתן ירוק. באופן מפתיע מחירה נמוך מהגרסה בעלת התיבה הידנית ששווקה עתה יפסק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו, מודיעה על תחילת שיווקה של ג'ולייטה המחודשת בגרסת תלתן ירוק. לעומת הגרסה הקודמת שהוצעה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, הגרסה המחודשת מוצעת רק עם תיבה אוטומטית כפולת מצמדים (TCT בלשון אלפא).

    אלפא רומיאו ג'ולייטה הוצגה ב-2010 ובתערוכת ז'נבה האחרונה נחשפה גרסה מעודכנת למכונית. השינויים כללו עיטורי כרום בגריל ופנסים, הוספת מערכת מולטימדיה ומנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר (שלא רלוונטי אלינו). הגרסאות המחודשות הגיעו לישראל די מהר וכעת מצטרפת גם גרסת תלתן ירוק הבכירה.

    אלפא רומיאו ג'ולייטה בגרסת תלתן ירוק מוצעת עם מנוע הטורבו-בנזין המוכר בנפח 1.75 ליטר.  המנוע עבר עדכון קל וכעת מייצר 240 כ"ס ב-5,750 סל"ד (לעומת 235 כ"ס בעבר) כשנתון המומנט נותר דומה לעבר, 34.6 קג"מ ב-2,000 סל"ד. אבל הבשורה הגדולה היא שידוך המנוע לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית. זו תיבה מוכרת מגרסאות ודגמים אחרים של אלפא ולה מצמד כפול ושישה הילוכים. כעת המכונית מאיצה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות בלבד (6.8 שניות בעבר עם התיבה הידנית) ומגיעה למהירות מרבית של 240 קמ"ש (242 קמ"ש בעבר). תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה לעומת 13.1 ק"מ לליטר בגרסה היוצאת.

    כאמור העדכון העיקרי בתא הנוסעים נוגע להוספת מערכת מולטימדיה (מסך מגע בגודל 5 אינץ') שכוללת גם דיבורית בלוטות' ושליטה קולית. מעבר לכך רמת האבזור נותרה דומה לעבר עם ציפוי עור לגלגל ההגה ולמושבים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ותאורה, חלונות מושחרים ועוד.

    באופן מפתיע מחירה של ג'ולייטה גרסת תלתן ירוק עם התיבה האוטומטית רובוטית נמוך מהגרסה בעלת התיבה הידנית. מחירה של המכונית עומד על 219,900 שקלים לעומת 236,500 שקלים בעבר. לעת עתה גם יפסק שיווקה בישראל של הגרסה הידנית.

    לכבוד השקתה בארץ תוצע המכונית גם במהדורה מיוחדת שתכלול מראות צד וכנף אחורית עשויות סיבי פחמן, מושבי ספורט שונים וחישוקים ייחודיים לגרסה זו. מהדורת ההשקה היא כלל עולמית ומקיפה 999 מכוניות בלבד. לישראל הוקצו 33 מכוניות ומחירן יהיה מעט יקר יותר: 229,900 שקלים.

    ניר בן שלמה, מנהל חטיבת הרכבים הפרטיים בסמל"ת, מעריך שג'ולייטה תלתן ירוק יכולה להוות אלטרנטיבה ללקוחות גולף GTI ודגמי הספורט של אודי וב.מ.וו וביכולתו למכור 100 יחידות מהגרסה בשנה מלאה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    חדש בישראל: אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק אוטומטית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.