• Ad
  • יצרנית היוקרה האמריקנית שוב מגיעה לתערוכה פבל ביץ' עם מכונית בעלת מראה נוסטלגי, הפעם מדובר במכונית קופה עצומה ועתירת סוסים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תערוכת המכוניות הקלאסיות בפבל ביץ' (Pebble Beach) שבקליפורניה התחבבה מאד על יצרניות היוקרה של עולם הרכב, בעיקר מפני שהיא מושכת את עשירי העולם בכלל, ואת שועי ארה"ב בפרט. לא מעט יצרניות רכב מככבות שם אבל לקאדילק, חטיבת הדגל של יצרן הדגל האמריקני, שמור שם תמיד מקום של כבוד, ואילו היא מצידה מכבדת כל אירוע כזה בדגמים חשובים.

    במרכז ההופעה של קאדילק השנה ניצבת 'אלמיראז" (Elmiraj) – מכונית תצוגה ענקית ומרשימה שנועדה, יותר מכל, לתאר את שפת העיתוב העתידית של יצרנית היוקרה האמריקנית.

    אנשי קאדילק טוענים שאלמיראז' לא מייצגת אף דגם עתידי קונקרטי אלא נועדה "להביע רעיונות עיצוב", אם כי לא מאד נופתע אם עיצוב הדור הבא של CTS יושפע ממנה עד מאד.

    על אף העיצוב החלק והמודרני בבסיסו קאדילק מתרפקת על ההיסטוריה וטוענת להשראה מדגמים מיתולוגיים כמו 'אלדורדו' 1967 (אבל גם מדגמים עכשוויים יותר כמו CTS-V ו-ELR). הומאז' או לא, עם פרופורציות כאלה ו-520.7 ס"מ מפגוש לפגוש אלמיראז' לא מביישת את דגמי קאדילק הקלאסיים. גם רוחבה מרשים מאוד, 193 ס"מ ואילו גובהה צנוע למדי, 139.7, ומסגיר את יעודה – צליחת מרחקים בנוחות עילאית.

    מתחת לחרטום הארוך נמצא כמובן גם מנוע בתצורה קלאסית:  V8. שלא כבעבר, לסמ"קים מצטרפים זוג מגדשי טורבו שמגדישים את ה-4.5 ליטר של המנוע ל- 500 כ"ס ו-68 קג"מ (!). בקאדילק מספרים שטכנולוגיית הטווין-טורבו החדישה (עבורם) תשרת אותם גם ב-CTS-V החדשה והכוחנית שתושק בסוף שנה זו.

    בתא הנוסעים הענק יש מקום לארבעה נוסעים בלבד, אבל אלה ספונים בסביבה מושקעת עם הרבה עור ועץ והבטחה להרכבה בעבודת-יד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קאדילק מציגה את אלמיראז' ואת שפת העיצוב החדשה שלה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.