• Ad
  • עמית קשקש וגרמניה לא ממש צעירה נפגשו בדרך לרמת הגולן, העלו הרבה עשן בכביש שג'רמי קלארקסון רצה להתחתן איתו וחזרו עם אחד מסרטוני ההסברה הטובים ביותר שנעשו לישראל בשנים האחרונות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    656457788מאז שקן בלוק העלה לפני כ-8 שנים לרשת סרטון מושקע בו הפגין את כישורי השליטה שלו בזנב הסורר של מכוניתו, סרטוני דריפטינג הפכו לדבר החם בקרב חובבי המוטוריקה ברשת.

    בשנים מאז עלו לרשת אלפי סרטונים בנושא, בין אם מדובר בכאלה שצילמו חובבים במצלמת הסלולרי המתעדים כמה החלקות זנב סתמיות במגרש החניה של מרכז הקניות השכונתי ובין אם בסרטונים סופר מושקעים המציגים רמת צילום והפקה שלא היתה מביישת פיצ'ר הוליוודי, ביצועים שומטי לסתות ואתרי צילום מרהיבים.

     

    למרות שהספורט המוטורי בארץ תקוע כבר שנים ואין כאן אפילו מסלול מרוצים חוקי אחד, בארץ פועלים כמה דריפטרים מוכשרים מאוד ובעבר אף יצאו מארץ הקודש גם כמה סרטוני דריפט מרשימים למדי, אבל אין ספק שהסרטון שעלה בסוף השבוע האחרון לרשת בכיכובו של עמית קשקש והב.מ.וו Z3 המאוד משודרגת שלו הוא אחד המרשימים שבהם.

    קשקש קנה את הרודסטר מבית ב.מ.וו לפני מספר שנים בגלל שהתלהב מהמראה שלה ומהגג הפתוח, אך עד מהרה הוא הבין שמה שמרגש בגרמניה הזו הוא לאו דווקא החיבה שלה לטופלס אלא היכולת לכשכש באחוריים.

    בשלב מסוים הוא הפך למכור של ממש לעניין והחליט, בעזרת יוסי מסדנת yo-c-drif, להפוך את רכב הפוזה לאחד מרכבי הדריפטים המקצועיים בארץ.

    עוד ב-TheCar:
    ההחלקות שהפכו לשיאי עולם
    ניסאן במחווה מיוחדת ליום הדונאטס האמריקאי
    קרב סחיפות צמוד בין מכונית דריפטינג למסוק

    5446467587587

    544647878989עד לאחרונה קשקש והגרמניה הסוררת היו מוכרים בעיקר בקרב קומץ המכורים לתחום, אך הופעותיו המרשימות (יחד עם אולג שרקי) שהיו אולי נקודת האור היחידה בתערוכת הרכב "אוטומוטור" בחול המועד פסח חשפו את כישוריו בפני קהל רחב בהרבה.

    דודי בן זאב, הבעלים של חנות PIT STOP שנחשבת לבית לחובבי רכבים משופרים בישראל, החליט לנוכח גלי הפופולריות להם זכה הדריפטר מבאר יעקב, להרים את הכפפה ולהפיק כאן בלבנט על רקע נופי ארץ הקודש סרטון דריפטים ברמה בינלאומית בכיכובו של קשקש והגרמניה הלוהטת.

    עם החלטה ברורה שהלוקיישן חייב להיות יותר אטרקטיבי ממגרש נטוש עם אספלט מתפורר אי שם, צוות ההפקה יצא לחפש כביש ראוי ולבסוף ההחלטה נפלה על מבוא חמה, רצועת האספלט שג'רמי קלארקסון, מנחה טופ גיר לשעבר, הצהיר שהוא מוכן להתחתן איתה לאחר שנהג עליה עם מאזדה מיאטה במסגרת "ספיישל חג המולד" של התוכנית ב-2010.

    בשעת בוקר מוקדמת לפני מספר שבועות ועם תקציב אפסי ההפקה יצאה לפועל: קשקש חימם את הצמיגים של הבימר ובשילוב עזרה של אנשים טובים, אלתורים של הרגע האחרון כמיטב המסורת הישראלית והמון נחישות של הצלם המוכשר עזרא רפאל הידוע בחיבור המיוחד שלו לעולם הרכב, נולד סרטון הדריפטינג המרהיב שלפניכם שללא ספק שם את ישראל על המפה.

    תענוג! פרגנו בלייק ושתפו.

    5465667757667

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: עושים כבוד לישראל, על הצד

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.