• Ad
  • צפו: סבא באודי 80 קופץ לתוך בריכת קולה

    אספנות עם טוויסט מקפיץ: כוכב רשת בהתהוות מציג דברים שאפשר לעשות עם מכונית בת 30
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים


    COLA CAR 1אין ספק שלא מעט עבודות מחקר ותזות של דוקטורנטים מכל קצוות העולם מנסות לנתח את עידן התפוצה הויראלית ולהבין מדוע חתולים הם כוכבי רשת, למה אנשים צופים בוולוגים משעממים של אנשים שהם לא מכירים, מה בדיוק מביא מאות אלפי ומיליוני צפיות ואיך הופכים לכוכב רשת.

    אין ספק שהאינטרנט הוא מקום מוזר ומיסטי כאחד שמאפשר לצאת למסעות הזויים מלינק אחד למשנהו שמובילים אותך לסרטונים חסרי הגיון ומטורפים כמו זה שלפניכם, המתעד קפיצה של נהג באודי 80 אדומה מהדור השלישי בפול גז, לתוך בריכה שמולאה ב-12 אלף ליטרים של קולה.

    מעבר לפעלול, מה שמעניין במיוחד בסרטון שלפניכם הוא שהכוכב שלו הוא ממש לא מי שהייתם מצפים שיפיק סרטון שכזה וגם לא איזה יוטיובר עתיר ניסיון רב ברשת, אלא סבאל'ה בן 73 מאזור כפרי בלטביה שבקושי מצליח להשלים משפט באנגלית.

    עוד ב-TheCar:
    צפו: שיא עולם חדש בקפיצה למרחק עם סמיטריילר
    המיניוואן שמשאיר אבק לפרארי יכול להיות שלכם
    כך תבקרו במוזיאוני הרכב החשובים בעולם לגמרי בחינם

    בתחילת הסרטון ניתן לראות את הקשיש חופר בריכה, ככל הנראה בשטח חוותו, אוטם אותה עם יריעות ניילון ומתחיל למלא אותה בקולה מעוד ועוד בקבוקי 2 ליטרים.

    הקשיש מסביר שהוא ראה הרבה סרטונים ביוטיוב והחליט שמוטב מאוחר מאשר לעולם לא וגם לו מגיעה תהילת רשת, ואין כמו להתחיל בענק עם בריכת קולה גדולה פי 2 מכל מה שמישהו עשה אי פעם.

    לא לגמרי ברור מדוע הוחלט למלא את הבריכה במשקה הפופולרי בעולם בעבודה סיזיפית בקבוק אחר בקבוק והאם באמת הפנסיונר רכש 6000 בקבוקי קולה לצורך המטרה (בתיאור הסרטון מודגש שהוא לא קיבל תמיכה מחברת קוקה קולה) בעלות של אלפי יורו אותם קיבל מילדיו כדי לקנות תרופות או שכמות קטנה בהרבה של המשקה המוגז עורבבה עם מים, אבל האמת היא שזה לא ממש משנה לנוכח המשך הסרטון הכולל, כאמור, קפיצה עם מצערת ברצפה של הקשיש ורכבו לבריכת הקולה.

    הנחיתה של המכונית במשקל של יותר מטון בבריכת נוזל הכהה הרימה כצפוי גל קולה ענקי לאוויר אך לא יצרה תגובה כימית יוצאת דופן כמו למשל זו המתרחשת בשילוב בין סוכריות מנטוס לנוזל המוגז.

    COLA CAR 3

    לא ברור למה בדיוק הקשיש התכוון והאם ההתלהבות והאדרנלין גרמו לו להגיע למקפצה במהירות גבוהה מדי, אבל התוצאה הייתה כואבת והאודי ננעצה בעוצמה רבה בדופן הבריכה המרוחקת.
    למרות שבגרוטאה אין כריות אוויר ולקראת ביצוע הפעלול לא הותקנו בה אמצעי בטיחות כלשהם ועל אף שעוצמת הפגיעה בדופן הבריכה גרמה לחזית הרכב להתעקם בצורה משמעותית, נראה שהקשיש משש לא נבהל ובסרטון "מאחורי הקלעים" שהועלה לרשת לאחר שתיעוד הקפיצה הפך לויראלי והגיע למעל למיליון צפיות הקשיש מבטיח לחזור ממש בקרוב עם סרטון נוסף ומטורף בהרבה.

    אז מי אמר שהעולם שיך לצעירים?

     

    COLA CAR 2

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.