• Ad
  • פריוס החדשה בישראל: 149,000 ש"ח ורמת אבזור משופרת

    ביוניון מוטורס מאמינים שהדור הרביעי של פריוס ישמור על רמת המכירות של הדור היוצא, וזאת במקביל להגדלת המכירות של שאר הדגמים ההיברידיים של החברה. האם טויוטה בדרך לשיא מכירות נוסף בקטגוריה ההיברידית?
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, החלה לשווק את הדור הרביעי של פריוס, המכונית ההיברידית של טויוטה.

     

    טויוטה פריוס 4 - 2016.jpg - 0010

     

    פריוס החדשה מהווה שינוי משמעותי בתפיסת המוצר של טויוטה שכן מעתה היא איננה מכונית נפרדת אלא מבוססת על אחת הגרסאות של הפלטפורמה הגלובלית והמודולרית של החברה (TNGA), שעליה ייבנו בהמשך כמחצית מדגמי החברה, בהם גם CH-R שנחשף בשבוע שעבר בתערוכת ג'נבה.

    פריוס החדשה ארוכה ב-6 ס"מ מן הדגם היוצא (454 ס"מ) ורחבה ממנו ב-1.5 ס"מ (176 ס"מ), אך עם זאת בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי על 270 ס"מ.
    עיצוב המכונית שואב השראה מ'מיראי', מכונית תא הדלק מונעת המימן של טויוטה, ולמען צללית ספורטיבית ואווירודינמית יותר הונמך המרכב שלה ב-2 ס"מ לעומת הדגם הקודם.

    מבחן דרכים: טויוטה פריוס החדשה

    יחידת ההנעה משלבת בין מנוע בנזין אטמוספירי בנפח 1.8 ליטר שפועל בשיטת "מחזור אטקינסון" ומספק 99 כ"ס ו-14.5 קג"מ של מומנט, בשילוב מנוע חשמלי שמספק 71 כ"ס ו-16.6 קג"מ.
    המנוע החשמלי ממוקם בין מנוע הבנזין לבין תיבת ההילוכים הרציפה, וההספק המרבי המשולב של יחידת ההנעה הוא 122 כ"ס אשר מספיקים כדי להאיץ את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.6 שניות, ואל מהירות מרבית (מוגבלת אלקטרונית) של 180 קמ"ש.

    פריוס מוצעת עם סוללות ניקל-מטאל היבריד באירופה (ועם סוללות ליתיום-יון בארה"ב וביפן), ואלה מספקות קיבולת אנרגיה גבוהה ב-28% מזו של הדור הקודם, ונפח כולל קטן ב-10%.

    הסוללה עצמה מותקנת מתחת למושב האחורי ומצבר ה-12 וולט הועבר למיקום הקלאסי בתוך תא המנוע – וכך הוגדל נפח תא המטען עד ל-412 ליטרים.

    יוניון מוטורס וטויוטה בחרו להשאיר את מחיר המחירון של פריוס החדשה זהה למחיר המכונית היוצאת, 149 אלף ש"ח, תוך העלאת רמת האיבזור עם מערכת המולטימדיה העדכנית של טויוטה אשר מוצעת כעת כסטנדרט בשילוב מסך מגע בגודל 7 אינטש.
    בנוסף כולל המפרט הסטנדרטי גם התנעה ללא מפתח, חימום למושבים הקדמיים ותאורת LED מלאה בחזית, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט וחישוקים קלים.
    אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, אך נעדר מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות רדאר או מצלמה, אפילו כאופציה.

    אנשי יוניון מוטורס מאמינים שפריוס תשמור על רמת מכירות דומה לזו של המכונית היוצאת, כלומר כאלף יחידות בשנה, אך צופים להתחזקות בביקוש למכוניות היברידיות בכלל, ולמכירת יותר מ-7,000 מכוניות היברידיות בישראל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.