דוד לובינסקי החלה בשיווק פיז'ו 508 לאחר מתיחת הפנים. פרט לעדכון הקוסמטי למכונית מנוע משופר עם תוספת קטנה של 9 כ"ס. מחיר גרסת הבסיס התייקר ב-4,000 שקלים כאשר שתי רמות הגימור הנוספות שומרות על מחירן.
פיז'ו 508 הוצגה בתערוכת פריז 2010 והגיעה לישראל בסוף מרץ 2011. בתערוכת פריז האחרונה (ספטמבר2014) הוצג דגם לאחר שעבר מתיחת פנים שעיקרה הטמעת שפת העיצוב החדשה הבאה לידי ביטוי בחרטום ועדכון מנוע ה-1.6 ליטר לעמידה בתקן אירו 6. התוצאה היא שיפור קל להספק המנוע שעלה ל-165 כ"ס (156 כ"ס בעבר). בנוסף תא הנוסעים עודכן עם צג מגע בגדול 7 אינץ' ומערכת המתלים כוילה כדי לספק התנהגות דינמית טובה יותר.
אלינו המשפחתית הגדולה של פיז'ו תמשיך להגיע בשלוש רמות גימור כמו בעבר. 'אקסס' הבסיסית תוצע עם מערכת המולטימדיה החדשה, בקרת אקלים מפוצלת ופתחי מיזוג לאחור, בקרת שיוט ומגביל מהירות, חישוקי 16 אינץ' קלים ועוד. מעליה תוצע רמת גימור 'אקטיב' אשר תשווק עם ממשק תצוגה עלית (Head up display), תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, חיישני חניה היקפים, חישוקי17 אינץ' קלים ועוד. בפסגה תוצע רמת גימור 'פרמיום' אשר תוסיף לרשימה ריפוד עור, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים ועוד.
מחירה של פיז'ו 508 עומד על 179, 190 ו-210 אלף שקלים בהתאמה. ביחס לדגם המוחלף רמת האבזור הבסיסית התייקרה ב-4,000 שקלים כאשר שאר רמות האבזור שמרו על מחירן.
יש גם סטיישן
לצידה של גרסת הסדאן תוצע כמו בעבר גם גרסת הסטיישן, 508SW. היא תוצע רק ברמת הגימור האמצעית (אקטיב) ובמחיר של 197,900 שקלים. זהו מחיר זול משמעותית מזה של הדור טרום מתיחת הפנים שאז שווק רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר ובמחיר של 217,990 שקלים, אבל למעשה פער המחיר בין תצורת הסדאן לסטיישן נותר כמו בעבר על כ-8,000 שקלים.