• Ad
  • פורד פוקוס 2015
    אחרי שנותרה ללא משפחתית תקופה ארוכה מתכננת דלק מוטורס לשווק את פורד פוקוס המחודשת באוגוסט השנה. כדי ליצור את אפקט ההגעה המתאים, הדגם יוצע עם מנוע הטורבו בנזין החדש בנפח 1.0 ליטר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דלק מוטורס נמצאת כבר תקופה ארוכה ללא פורד פוקוס – מכונית הלחם והחמאה שלה. אבל בקרוב זה ישתנה ובחודש אוגוסט הקרוב תעלה ארצה הגרסה המחודשת של המשפחתית והפעם עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר במקום ה-"1,600" המסורתי.

    הדור השלישי של פורד פוקוס הוצג בעולם ב-2010 (סדאן בדטרויט, האצ'בק וסטיישן בז'נבה) והגיע לישראל בסמוך לתחילת ייצור המכונית עם תיבה אוטומטית בקיץ 2011. בתערוכת ז'נבה לפני שנה (מרץ 2014) הוצגה המכונית לאחר מתיחת פנים שעיקרה עדכון הקונסולה המרכזית עמוסת הכפתורים, והחלפת מנועי הבנזין במנועי טורבו-בנזין מסדרת 'אקובוסט' בנפח 1.0 ו-1.5 ליטר.

    המשפחתית המחודשת כבר הייתה אמורה להתגלגל על כבישי ישראל בתחילת שנה זו, ועל כן היבואנית נערכה עם מלאים בהתאם. במקור היא העריכה שפוקוס המחודשת תשווק בארץ תחילה עם מנוע ה-1.6 ליטר המוכר (125 כ"ס) היות וייצור מנוע הטורבו-בנזין החדש בשילוב תיבת ההילוכים האוטומטית ('פאוור-שיפט') תוכנן לאמצע שנת 2015.

    פורד פוקוס סטיישן

    אבל הארגון המחודש של פורד בשל המשבר שחוותה גרם לה לשנות פסי ייצור במפעליה השונים, וכתוצאה מכך לעיכובים בייצור דגמים רבים בהם פוקוס ומונדיאו. עבור פורד זה כנראה מצוין ועתיד להחזיר את היצרנית לרווחיות, עבור היבואנית העיכוב הותיר חור גדול במרכז היצע דגמיה.

    כעת מעריכה היבואנית שפוקוס המחודשת תגיע ארצה רק באוגוסט השנה ועם מנוע הטורבו-בנזין החדש. זהו מנוע שלושה צילינדרים מוגדש שמייצר בגרסתו החזקה 125 כ"ס (בדומה למנוע ה-1.6 ליטר האטמוספרי המוכר), ומשולב עם תיבת ההילוכים האוטומטית רובוטית כפולת המצמד המוכרת מהדגם המוחלף. בשלב זה לא תוצע המכונית עם מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר החדש (150 או 180 כ"ס) או עם מנוע ה-2.0 ליטר הוותיק ששווק כאן בעבר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פורד פוקוס מחודשת: אצלנו בקיץ

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.